Rabu, Oktober 22, 2008

Tumpah

Ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Manis dan tersusun bunyinya peribahasa Melayu kita.

Tapi. Macam mana pulak aku leh tertumpah kuah ‘mee kari’ atas karpet tebal tuan umah ‘open house’ nie..

Alamak. Maaf Kak. Saya “TER”

12 ulasan:

minatgiler berkata...

"TER" takpe..

*Tapi hati tuan rumah mesti terguris jugak*

huhuhu

syida berkata...

aiseh..ley 'TER' tumpah lak..pe g tlg r lap pe2 yg patut..he2

puterikurekure berkata...

ayo! tak tau!!!

adledash berkata...

tumpahkan lagi~

cikin berkata...

Ish..ish..ish. lenkali tuan rumah bentang tikar getah je la camni. senang kalau ade kuah yang tumpah lagi. ekekek..

neeziee berkata...

Tahun ni aku pergi openhouse, ramai juga tuan rumah buat mi kari.

Eh..rumah kau pun..

Haha.

shasha berkata...

mesti bulat biji mata akak tu ek tgk carpet kena kuah...hehheeh...

paiseh berkata...

jgn salahkn org kalu tuan umah TERlempang anda...
hahahahah..!!

noorlara berkata...

cik hadek liepan, len kali kalau dah tau awak tu kaki penumpah, bawak sesiap cecair pencuci dan towel yeee. Salam eidul Eid, lama tak sembang pekabo hdek?

tasikmerah berkata...

hahhahaha... TER sungguh haih~

kemat berkata...

minat giler>
harap gurisnya tak dalam

syida>
itu yang pertama dilakukan

puterikure2>
lalu bagaimana

cikin>
selamat semuanya

neeziee>
yang mana sedap...

shasha>
maaf kak

paiseh>
err... akak pun ter jugak.hehe

noorlara>
baik kak..err..saya bukan kaki penumpah..jgn risau masih boleh diajak bawa ke majlis orang..heheh

kemat berkata...

tasik merah>
aha...ter...