Jumaat, Oktober 17, 2008

Kerja

Aku malas betul nak kerja akhir-akhir ini. Tiada keseronokan.

Kalau aku kaya. Tentu tak payah kerja. Leh goyangkan kaki jer.

Tapi kalau tak kerja.....
Camner nak kaya.

11 ulasan:

syida berkata...

same r kite..ngah tggu bos laen lak minang kite..gaji xbrape nk besh..

yg besh..ley ngular singgah blog cik kemat..he2

psittacula berkata...

Malas penyakit global ni. Tak kira kalau belum kaya atau dah kaya, kalau ada penyakit malas, semua tak menjadi. Percaya lah.

shasha berkata...

kan bagus kalo saya kawin ngan org kaya...leh goyang2 kaki kat umah..kan kan??

Amy Z! berkata...

Susah jugak nak jadi kaya tanpa kerja.

Buat kerja yang kita suka. Insya Allah cepat kaya. :-)

cikin berkata...

aku pon sama!
bilalah jutawan nak pinang aku eh.. huhuhu.

tasikmerah berkata...

cuba ko goyang kaki bang... kot2 boleh kaya... he he...

pa'chik berkata...

dude.. tak kaya pun masih leh goyang kaki....

paiseh berkata...

jangan.. dah kaya sok2 pikir nak kaya lagi..
last2 tak abih2 jugak..
nak jadi kaya..nak jadi kaya..!

izinni berkata...

kawin satu lagi dengan pompuan kaya raya .. hahahhaha ..

Tanpa Nama berkata...

tak pun lu jadik tukang jahit la dude... still leh kerja goyang kaki... ekeke...

kemat berkata...

syida:
tunggu la, bila dah kaya saya jadi bos kamu.
Tugasan: updetkan blog saya..hehe

bayan:
apa ubat pada penyakit nie

shasha:
:)

amyz:
kerja yang aku suka...err tido kira kerja tak

cikin:
apa lagi pegi la ngorat jutawan kat mesia nie

tasikmerah:
dah sejam bergoyang, belum kaya lagi nie...

pa'chik:
goyang kaki..hak milik setiap insan

paiseh:
tu kira dapat penyakit tamakkan harta plak tu..uissh...

izinni:
jarang orang yang kahwin lebih satu bertambah kaya..

tanpa nama:
err.. saya takut Jarum jahit...