Rabu, Mei 27, 2009

MUSIM KAHWIN

Yang nak kahwin
Pening-Pening
Risaukan segala persiapan
Menanti penuh debaran
Hari penuh bermakna dalam kehidupan
Entah dijemput sudah semuanya
Bertandang memeriahkan hari bersejarah

Yang dijemput ke kenduri kahwin
Pun pening-pening.
Nak pergi yang mana satu
Di kampung ada jemputan
Di kota juga tak putus terima undangan
Dalam sehari, 2-3 jugak jemputannya
Buka sebelah menyebelah
Tapi jauh berbatu-batu

10 ulasan:

shasha berkata...

itu pasal la ayah saya tak bagi buat kenduri kawin masa cuti sekolah...dia risau org tak dapat datang sebab jauh...kan kan??

Kek Keju berkata...

ape nak buat. time cuti skolah la adik beradik senang nk blk kg sebab anak buah cuti skolah. tp kalau xde anak buah yg skolah takpela. cuti hari gawai pun buleh kenduri. ekekekek.

Aku Bukan Bidadari berkata...

makan nasi jugak..ingat2 jgn sampai perut bengkak..
kolestrol naik mendadak..

hiks..

Amy Z! berkata...

a ah. byk naaa kad jemputan nih. yg jemput2 via sms/mulut pun tak tau dpt dtg ke tak.

huhu.

:-(

puterikurekure berkata...

kad jempuntan memang dah banyak. tapi satu pon tak dapat pegi. huhuhu~

kasutsaiz4 berkata...

lama sih tak kesini....

yerlah aku pon dah terima 4 kad undangan.. mana satu ntah nak pegi

saad berkata...

bro, tengok sapa gua jumpa.

http://asr1177.blogspot.com/

kemat berkata...

shasha:
:)

kek keju:
asal cuti boleh ajer..kamu amik cuti apa nanti..hehe

tiara:
sementara tengah lalau

amyz:
glamer kamu

puterikure:
aihh..:(

kasut saiz 4:
pegi la empat2

saad:
dah kawin die ek..tapi lama dah tak update tu

日月神教-任我行 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

蛋餅不加蔥Amber berkata...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社