Selasa, Mei 05, 2009

Ini Cerita Minggu Lalu

Ini cerita 1 Mei yang lalu. Hari Pekerja. Hari cuti. Yang jatuh pada hari Jumaat.

Lelaki 1: Solat Jumaat kali nie lain jer rasa. Bersemangat dengan khutbah. Tak macam selalu. Ngantuk jer. Sebab Jumaat kali nie leh mandi dulu. Itu yang buat segar jer badan.

Lelaki 2: Aha. Baju melayu aku pun dah lama tergantung kat dalam almari sejak raya haji tahun lepas. Hari nie baru merasa balik pakai baju nie.

Lelaki 1: Syok gak cuti Jumaat nie. Sekali sekala solat Jumaat kat kawasan rumah sendiri.

Lelaki 2: Hmm...jemaah masjid kita nie pun ramai gak ari nie. Macam awal-awal Ramadhan.

Lelaki 1: naper ngko dia jer... Kot Jumaat kat mana tadi

Lelaki 3: Er..aku lupa la hari nie Jumaat. Ingat Sabtu. Aku kul 2 baru bangun...

Cheh....

7 ulasan:

shasha berkata...

heh....macam mana bole lupa daaaa???

puterikurekure berkata...

hehehhe.
betul la kemat. aritu memang ada rasa cam hari sabtu.

Kek Keju berkata...

best cuti jumaat. boleh blk kg, pegi pasar malam dengan family. rasa best cam shopping kat klcc.ekekekek.

kingbinjai berkata...

kadang kadang memang terbabas

tasikmerah berkata...

malam jumaat tak pulak lupa. kikiki....


.

Tanpa Nama berkata...

best..hehe..suka blog mcmne.
mcm Blog Anak Mat Nor.
korg ne mmg hapening.

kemat berkata...

shasha:
dah lama tak cuti Jumaat

puterikure2:
heheh

kekkeju:
cuti hari senin lagi best...

kingbinjai:
aha..heheh

tasikmerah:
heheh

tanpanama:
:)