Khamis, April 30, 2009

Sejarah Mungkin Berulang

"Cheh... muka Amuk.. hati Tomok" kutuk kawan-kawan. Dulu. Tahun 2000.

Dia memang jenis berjiwa. Tapi depan kawan-kawan mana boleh mengaku. Lagi pun awek-awek Sungai Wang mana layan mamat yang dengar lagu meleleh. Imej kena jaga. Jiwa kena kental. Baru awek-awek pandang.

Sesekali dia bersiul lagu budak-budak indie. Ada kala tersasul jugak ke lagu Hindi. Nak buat macam mana dari kechik membesar ngan citer Shah Rukh Khan..Oppss Datuk.. Malu jugak bila kantoi ngan member layan lagu lentok nie.

Tapi sekarang dia tak kisah lagi. Tahun 2009 tak sama ngan 9-10 tahun dulu. Kawan-kawan 'grunge' yang jadi idola dia suatu ketika dulu pun dok sibuk undi artis realiti.

"Tomok hari ini bukan seperti Tomok yang dulu"..kata sorang kawan yang juga orang kuat Tomok FC cawangan Kuala Selangor.

6 ulasan:

Kek Keju berkata...

waa... peminat kipas-susah-mati tomok rupenye. huhuhu. hidup tomok!

shasha berkata...

huhuhu...tak tgk...dan tak minat pun la bro!!

Kehelan berkata...

mak ckp esther bleh menang~!

tasikmerah berkata...

tomok simpan misai ni jam...


.

kingbinjai berkata...

ceh! apada tomok

kemat berkata...

kek keju:
aku tak..(yer ker)

shasha:
dalam hati kamu en black saja sorang kan..

kehelan:
tak cukup undi

tasikmerah:
kasi nampak 'matured' ckit

kingbinjai:
kurang2 dia dah jutawan