Jumaat, April 17, 2009

Hitam Manis Macam Manggis

Aku memang dah lama geram tengok 'dia'. Hitam manis. Kecik molek. Sesuai ngan aku. Kata orang tua-tua, kalau nak sagu, kena la pecahkan ruyungnya. Aku... Pecah tabung hanya kerana 'dia'

"Eh! Bila masa pulak 'dia' ada dalam senarai nie" tanya awek che'gu.

"Tapi..memang nak sangat 'dia'. Member opis MK pun dah angkat satu. Tapi besar sikit la. Ini kechik molek jer"

Biasalah Menteri Kewangan menjalankan tugas dia. Tapi PM masih berkuasa.

"Nie nak kira pakej rangsangan ekonomi keberapa nie.. Tiga ker"

"Kira pakej rangsangan minda lah"


Senyumlah-senyumlah ahai..cik mek molek...



10 ulasan:

blokdrive berkata...

D90 la bang.. Nyesal nanti..

shasha berkata...

hhehehe....asalkan ada duit lebih ok le bro...tapi dah ada camera canggih tu...selalu selalu la amik gambar dan letak kat sini yerr...

idahani berkata...

hah..kalo dah beli sok jgn lupa tempek hasilnya yer..

Aku Bukan Bidadari berkata...

huh lelakiiiiii ....

bayan berkata...

Wahahhaha....Alhamdulillah akhirnya sagu dalam genggaman.

Apa lagi, penuhkan flickr dengan gambar yang bercerita. Lepas ni kalau malas nak tulis panjang-panjang, letak sahaja gambar.

Tahniah.

izinni berkata...

aku kejelesan ...

sishoney berkata...

salam incik kemat,

wah tahniah.dah memiliki slr.mmg kalao dah berkenan dah jatuh chenta xleh nak buat apa kan.

kemat berkata...

saad:
mahal sangat D90 bro

shasha:
wokeh...

idahani:
kasi terer baru leh tempek hasilnya

tiara:
memang..aku lelaki..heheh


bayan:
teruja tengok gambar cantek kata blog kamu

izinni:
angkat la satu, pastu kita belajar amik gambar ramai2

sishoney:
nanti ajar saya boleh sifu..

cikin berkata...

haish lelaki.. lelaki..

niji berkata...

wah..jeles ni..

jeles.