Isnin, April 20, 2009

SMS BIUS-BIUS CINTA

SMS P: ”Awak mesti datang kenduri kahwin saya tau. Mesti. Jangan tak datang pulak”

SMS L: ”Kenapa”

SMS P : ”Awak dah berjanji”

SMS L : ”Hah. Bila pula saya berjanji”

SMS P : ”Awak tulis awak mesti datang kenduri kahwin saya dalam buku autograph. Awak tulis lepas abis exam SPM. Dah lupa. Saya simpan lagi buku tu. Juga janji awak”

SMS L :”Yer ker. Sepatutnya saya tulis nak kahwin dengan awak dalam buku tu”

Tiada lagi SMS selepas itu. Juga kad jemputan yang ditunggu masih belum terima.

Nota :
1. Sifat P (selalunya) mudah ingat pada janji.

7 ulasan:

blokdrive berkata...

Sifat (P) selalunya mudah ingat pada janji.. Tapi janji yang orang lain buat la. Hehe.. (L) memang suka berjanji..

Kehelan berkata...

eheehehhe... tunaikan janji2 palsumu itu...

shasha berkata...

hehehe...ni pengalaman sendiri ke bro..ahaks...kang jeles awek che'gu kang...

kingbinjai berkata...

ha ha rugi dah 2 pinggan nasik minyak

sishoney berkata...

salam incik kemat,

wah.siap simpan lagik buku autograph tu.mst die sebenarnya nak ko meminang die kot :p

Qas berkata...

aku juga suka tuntut janji. tak tunai kan. nahas.

kemat berkata...

blokdrive:
L cukup senang buat janji kan..heheh

kehelan:
isshh..L tu orang lain..heheh

shasha:
shhhhh...

kingbinjai:
heheh..singgah kat orang lain punya kenduri pun boleh..

sishoney:
P begitukah selalunya

Qas:
janji perlu ditepati..ya..nanti jadi orang munafik lak