Selasa, Mei 26, 2009

MUSIM CUTI SEKOLAH

Bila budak-budak sekolah masing-masing sibuk dengan exam,
Dan cikgu-cikgu dok usung kertas jawapan untuk diperiksa ke sana ke sini,

Itu tandanya cuti sekolah dah dekat

Bila kamu mula terima jemputam kenduri,
Melalui kad, email, sms dan panggilan telefon,

Itu tandanya cuti sekolah dah dekat

Bila ramai dah mula apply cuti
Bercerita tentang kampung dah tempat peranginan idaman

Itu tandanya cuti sekolah dah dekat

Bila pasaraya dah mula buat karnival jualan murah
Dan poster-poster hebahan terpampang di akhbar

Itu tandanya cuti sekolah dah dekat

Bila blogger terpaksu cuti berblog 2-3 hari nanti
Memang sah dah cuti sekolah

7 ulasan:

Amy Z! berkata...

Hahaha. Betul sgt la tu.

Ha. ko pun nak cuti blog juga kah?

shasha berkata...

heheheh...tuh maknanya bro pun nak cuti la tuh kan..kan?? balik kampung kah?

bayan berkata...

Bila ada gambar cuti-cuti malaysia di tampal di blog, maknanya cuti dah habis.

Encik, mana hasil DSLR?

Kek Keju berkata...

ye..ye. mari kita bercuti. :)

ayobkelubi berkata...

hahahaha.pantang.

tasikmerah berkata...

ya. jom balik kampung!

kemat berkata...

amyz:
cuti kejap jer kot..hehe

shasha:
mungkin..tengok bajet dulu..

bayan:
:)

DSLR..nanti dulu

kek keju:
jln2 ngan encik itewww...

ayobkelubi:
memang

tasik merah:
ngko bukan dah dok kat kg