Jumaat, Mei 08, 2009

Alamak

Hari itu memang sibuk. Macam selalu. Sedar-sedar dah pukul 5. Itupun bila sorang-sorang member opis lalu depan bilik sambil bawak beg. Segera tutup PC. Aku perlu pulang awal. Dah janji nak hantar baba ke KLIA malam nie.

Isshh... mana pulak nie. Dalam nak cepat, kunci kereta aku hilang. Dalam poekt seluar kiri dan kanaan tak der. Dalam beg tak der. Sempat gak aku kemas meja yang bersepah semata-mata nak cari kunci tapi tak jumpa jugak.

Aku cuba ingat kembali ke mana aku pergi sebelum ini. Cuba mengagak kemungkinan kunci itu tertinggal di mana-mana sahaja. Dlam tandas. Kedai makan. Surau. Bilik member...

"Alamak!!!" jerit aku separa kuat sambil tepuk dahi. Jam dah menunjukkan pukul 5.20 petang waktu itu....

9 ulasan:

Qas berkata...

wasap liepan

abistu ko jumpe tak kunci tu??

baba camne??? sompek ko antar?

@yue berkata...

a'ah...jmpa tak kuncinyeeekkkk??

puterikurekure berkata...

hah!
letak kat ne?

wawa berkata...

aku rasa kat dlm bilik member ek....

Aku Bukan Bidadari berkata...

pergh,,jumpa takk? isk? letak kat dlm keta ehhh?

along nordin berkata...

jumpa x kunci keta tu encik liepan?

Kek Keju berkata...

erk, bape gelas air semut yg ko minum kemat? ekekkekek.

shasha berkata...

aik??kat mana sebenarnya bro? takkan lupa bawak moto tapi cari kunci kete kot?

kemat berkata...

kat mana kunci tu..baca entri seterusnya...