Selasa, September 02, 2008

Selamat Menyambut Ramadhan

Jalan-jalan ke blog kengkawan, banyak yang dah updet tentang entri Ramadhan. Baguslah. Ada yang berinformasi dan memberi peringatan. Tak kurang juga yang berkongsi pengalaman.

Aku pasti. Tak lama lagi pasti entri juadah berbuka puasa kan mengambil alih tumpuan. Masing-masing punya citarasa dan idaman tersendiri.

Entri raya. Awal sangat tu. Atau dah ada yang tak sabar-sabar nak beraya walau baru sehari berpuasa. (Yelah..baju raya dah lama siap tergantung kat dalam almari....)

Banyak yang boleh dikongsi. Dari cerita bangun sahur sampailah ke pergi solat terawih.

Hmm..Aku nak tulis apa hari nie.

Sebenarnya tak der idea laa.. LAPAR nie....

7 ulasan:

achik berkata...

salam ramadhan en kemat.. :)

khairyn berkata...

ramadhan mubarak encik kemat

oh dah tiga ramadhan di perantaun huhuhuhuhu

puterikurekure berkata...

uit! udah lapar ya pak?
hehehe...
harap sabar ye.

madulebah berkata...

Kau tak cuba masak resepi baru ke untuk berbuka puasa kali ni?

syida berkata...

salam ramadhan..:)

zwitterion berkata...

berbuka nnt suruh awek cikgu masak sedap2 k..
salam ramadhan

kemat berkata...

achik, khairyn, puterikure2, nida, syida, zwitt:
SELAMAT BERPUASA untuk kamu juga