Khamis, September 25, 2008

Duit Raya

Nah. Sekupang. Duit raya.

Eh. Sekupang jer. Mana cukup. Nak beli apa ngan sekupang nie.

Tu la korang nie. Tak tahu nak berterima kasih. Dah bagi ambik la. Bulan depan aku bagi lagi.

Janji.

Ah. Banyak cerita pulak. Duit aku. Suka hati aku lah.....

(Khabarnya ramai yang merajuk. ”Err... kita pergi beraya rumah Aji Nuar nak tak. Mana tau dapat lebih.” kata sorang bagi cadangan.)

9 ulasan:

izinni berkata...

alhamdulillaaaah ... dapat gak sekupang pakcik kemat bagi. baikkkk pak kemat ni kan kan kan

hehehe ...

amacam? perasaan raya pertama kali dgn zaujah?

puterikurekure berkata...

salaam aidilfitri.
maaf zahir dan batin.
:)

syida berkata...

he2..sy berkire2 nk bg brape kat adik2 spupu..psl sy blajo smbil keje..hu2

series nk p ry umh sy???..cik wanie(blogger) tau r..kang expose almt kat c ni..glamer lak:P

psittacula berkata...

Nak buat apa dengan sekupang ni?

Oooo gula-gula sweet sour yang pelbagai rasa.

cikin berkata...

sekupang mane cukup.
we want more! we want more!

Selamat Hari Raya.. Maaf zahir batin ye en kemat. ;)

cikdinz berkata...

janji ada kan...

tasikmerah berkata...

aku ingat dapat 3 kupang... rupa2nya sekupang...alahai..

selamat hr raya aidilfitri bro.

kemat berkata...

izinni:
ini kali kedua sebenarnya.. berpuasa bersama jer baru..

puterikure2:
maaf zahir batin

syida:
mana tau tersesat sampai ke kawasan tu..boleh singgah ngan awek che'gu nanti

bayan:
sweet sour ok gak.cuma kena pastikan bukan dari cina

cikin:
katanya tunggu bulan depan ..ader ker lagi nanti..

cikdinz:
buat masa nie

tasik merah:
kau yang berharap, tapi kuasa di tangan orang lain..hehe

faridmw berkata...

salam.. selamat hari raya maaf zahir batin..bersyukur la dapat jga dt raya.. dari tak dapt langsung.. nak jga dt raya leh tak? senyum selalu dihari leberan ini... ;)