Sabtu, Jun 03, 2006

'Model' Kete

Sesambil mnum kat kdai kopi di pagi hari, En Lepat kelihatan beria2 mempromosikan pameran kete kat PWTC. Lagaknya dah seperti agen jual tiket pameran kete tu. Aku syak dia dapat komisen setiap kali berjaya bawa org ke pameran tu.

Lepat : Mat, ngko tak nak gi tgk show kete ke kat PWTC.
Aku : Hmm.. cam mnarik gak aku tgk promo dia. Tp tiket mahal sngt ler. 20 tue...
Lepat : Kira ok ler tue.. tue smua model terkini. Aku bru gi minggu lepas. Ingt nak pg lagi la mggu nie. Jom la gerak skali.

Melihatkan En Kemat tidak m'beri'n sebarang reaksi yg positif, segera En Lepat mengeluar'n kamera digitalnya.

Lepat : Ni haa..cuba ngko tengok. Gambar2 yg aku amik nie. Semuanya model terkini.
Aku : Woitt... maner gambo ketenya.. gambo 'modelnya' banyak ler. Seksi plak tue. Ngko nie gie tengok kete ker tgk 'modelnyer'. Tapi tak per lah.

En Lepat arif benar akan bentuk senyuman dan pola mata En Kemat yang asyik memerhatikan pose istimewa gadis2 kereta itu dan sesekali bijak menggunakan aplikasi zoom kamera untuk mendapatkan sudut pandangan yg lebih jelas.

Aku : 20 ringgit tak de la mahal sngt kalu nak dibandingkan dgn peluang yg ngko dapat untuk melihat pusat2 yg bertindik itu. Dan mereka tak akan marah malah bangga jika kamu puji peha dan pusatnya yg putih itu.

Info : KL International Motorshow 06 sedang berlangsung di PWTC sehingga 4/6/06. Nak masuk org tua bayar Rm 20 hinggit. Pastikan anda membawa kamera dan bateri spare.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cet!!gatai naaa...

Tanpa Nama berkata...

dia memang gatai cikin..ahaks

Tanpa Nama berkata...

nyampuk jap:
encik kemat..nak ikut bulehhh??

hehehe

blackpurple @ jowopinter berkata...

Aku memang nak gi sesangat...tapi sebab ada pameran pusat bertindik dan peha melepak tu terpaksalah aku kenselkan plan aku....

Kemat berkata...

cikin:
Saya bukan gatal..saya sebenarnya err.. sebenarnya err..err..

neeziee:
ayat kamu tak lengkap..dia memang gatai, hensem, berbudi bahasa, sopan..

sanchai:
bulehh..tapi thn depan lah yek..thn nie dah abis..

blackpurple:
kamu masih boleh butakan mata kamu melihat pesta pusat dan peha itu..seperti aku..percayalah..aku gi tgk kete jer..he..he..

Tanpa Nama berkata...

Welkom to de club....kekeke