Rabu, Disember 31, 2008

Azam

"Err..apa azam kamu kali nie"

"Nak yang terbaik"

"Dah fikirkan cara nak capainya"

"Berikan yang terbaik"

"Contoh"

"Lebih dedikasi, efisen dan tidak bertangguh dalam pekerjaan"

"Bagus. 2hb nie kamu kerja kan"

"Aha. Selaras dengan azam baru saya".

"Elok la tu. Sebab yang lain bercuti 2hb nie, kamu kena la pergi meeting nie, pastu berikan maklumbalas nie 2hb nanti dan jangan lupa siapkan tugasan tu minggu nie jugak"

"Huh"


"Err.. nak tukar azam boleh tak"

18 ulasan:

Penoreh Getah berkata...

selamat tahun baru

cikin berkata...

moga apa yang diazamkan akan terlaksana.

Selamat Tahun Baru! ;)

amieida berkata...

azam masa bujang lain
azam masa bercinta lain
azam masa beristeri lain
azam seorang bapa camner kemat?

paiseh berkata...

hakhakhakhak..!! terbaek...!

Amy Z! berkata...

selamat tahun baru.

selamat bekerja.. hehe..

tasikmerah berkata...

hahahaha.... bulih! tukar je bang... ha ha.


.

Ted berkata...

hahhaa, dah kene dah.takleh tukar azam.

izinni berkata...

salam tahun baru buat kemat, zauj dan husna. semoga selamat sentiasa.

ohhh baby dipanggil apa ya?

shasha berkata...

selamat tahun baru abg kemat...azam saya nak jadi budak baik tahun nih....

DeeN berkata...

Buleh. Buleh. Azam boleh ditukar2 sesuai dgn keadaan. HaaHaa.. *tumbuh tanduk plak aku neh*

13may berkata...

hehhe hehhe...

Bunga Rampai berkata...

Salam,

Selamat tahun baru Kemat :)

Mazarina berkata...

hope dpt capai la sume azam...=)

kingbinjai berkata...

aku ada kawan nama azam

luna berkata...

kuikui..azam saya pada tahun 2009 ialah mempunyai azam..hihi

13may berkata...

salam sedara...apa kabar?

aku hanya orang kecik, dari sel yang paling kecik dalam badan lelaki... berkata...

salam ziarah dari cerita mungkar

Mak Su berkata...

nak masuk bulan baru dah ni, ada azam baru tak?