Selasa, Disember 02, 2008

Penampilan Istimewa

Nampaknya... kami punyai hobi yang sama. Suka tido...






Nota: Terima kasih kepada Lan Rambai yang hadiahkan gambar ini.

22 ulasan:

Amy Z! berkata...

Wahhh.. macam artis siap tittle penampilan istimewa gitu.

haha.

comel..

dah nampak muka ikut ibu ke abah dia?

cikin berkata...

alalala comeinyer Husna. tempat tido dia pun comei.

isk, ni yang rasa nak ada anak sendiri ni. huhuhu.

zwitterion berkata...

comeinya..:)

Aku Bukan Bidadari berkata...

wahh omeyy.. rambut lebat..

puterikurekure berkata...

lebatnye rambut dia...comel!
:)

fafarafa berkata...

eh eh...banyaknye rambut dia. keciknye dia...comelnye dia...

antalya berkata...

comelnya dia..rambut pon lebat..itam berkilat

adledash berkata...

chumeynye la hai...alalalahai...gebu je pipi...

minatgiler berkata...

cumell!!! geram!! hihi

serinditrimba berkata...

Adeh.. cumelnya dia..

Rasa macam nak pinjam je tempat tido dia tu..!

Tanpa Nama berkata...

Alahhhaii, tiut tiut nya iye. Emm musyuk musyuk syayanggg! Tempat tidur cantik macam tu sapala yang tak lelap mata.

Ummi Ammar

neeziee berkata...

comel.
macam aku.

paiseh berkata...

tebiatnya sama gak mcm aku..
adakah..??

Azwani Shaari berkata...

Comel dan putih gebu :D

blokdrive berkata...

comel macam bapak dia jugak

amieieda berkata...

waaa best aaa kemat...leh main ngan baby...huhuhuh tak sabor!!!! kemat nak minta izin panggil anakmu "aza" bleh?

tasikmerah berkata...

lebatnya rambut.

shasha berkata...

comelnyerr~!!!!

blackpurple @ jowopinter berkata...

Macam muka kau masa kecik-kecik dulu la dude..

kemat berkata...

amyz:
muka abah dia

cikin:
nak ada anak sendiri kena la kahwin cepat..hehe

zwitt:
saper..ayahnya ker..hehe

tiara:
aha..rambutnya memang lebat tul

puterikure2:
thanks

fafarafa:
tq

adledash:
gebu2 la kena cubit selalu..heheh

serindittimba:
tempat tidur tu warisan turun temurun..dari adik bongsu aku punya tu

minatgiler:
:)

ummi ammar:
selalu tidor atas katil jer..kat dalam bakul tu bila nak letak kat luar bilik

neeziee:
cepat berusaha..hehe

wani:
hehe

blokdrive:
ya betul

amieieda:
aza....tak mo la..hhehe

tasik merah:
leh wat iklan sunsilk

shasha:
tq

jowopinter:
aha..mana tau

achik berkata...

comelnya.. :D

Ted berkata...

comelnya.anak bro ek?tahniah la.hehe