Khamis, Disember 18, 2008

TANYA ’M’ (DOKTOR CINTA)

M....


Bolehkah cinta kami bersatu


Mat Bon : Suka makan petai

Esah : Suka makan salad


Mat Bon :Suka minum kopi

Esah :Suka minum susu perisa strawberi


Mat Bon : Suka tengok filem perang

Esah : Suka tengok filem romantik


Mat Bon : Suka baca buku...aaa...buku aa..(mat bon tak suka membaca)

Esah : Suka baca novel cinta


Mat Bon : Suka dengar lagu rock (rock kapak pun rock jugak)

Esah : Suka dengar lagu puisi


Mat Bon : Malam Sabtu, nak tengok bola

Esah : Malam Sabtu, nak tengok cerekarama



Yang benar,

Mat Bon & Esah

10 ulasan:

Aku Bukan Bidadari berkata...

itulah yang best..
saling melengkapi...
tak semestinya kena suka sama ja suma..

puterikurekure berkata...

hehehe~
ni kisah korang berdua kan? kan?
:)

shasha berkata...

ala...yg berbeza itu la membuatkan kita melengkapi idup masing2 kan abg kemat kan...ahakss..aku pun dah jiwang cam kamu gak..aiyoh~!!

fafarafa berkata...

boleh. asalkan mereka saling menerima perbezaan itu. :D

bayan berkata...

Ya, saling melengkapi. Tak salah melihat sudut lain yang berbeza dari diri kita.

paiseh berkata...

jangan kata mat bon dan esah suami isteri yang bahagia..

cikin berkata...

berbeza tak semestinya tak boleh bersatu. kan ke boleh bertolak ansur. kalau sama taste je semuanya tak best plak. takde variety dalam hidup. hehehe.

Dong berkata...

en kemat jadik mat bon kaaa?

tasikmerah berkata...

sorang org felda. sorang org putih.

he he.

kemat berkata...

tiara:
kena ada positif dan negatif, baru tertarik, macam bateri

puterikure2:
tak lah.. ini cerita mat bon dan esah..aku cuma penyampai cerita sahaja

shasha:
layan jiwang ayoh...

fafarafa:
aha..:)

bayan:
berbeda ada seronoknya

paiseh:
ini cerita kasih tak kesampaian..(mungkin)..ceritanya belum tmaat lagi

cikin:
kamu suka variety...

dong:
en kemat cuma peminat filem bond

tasikmerah:
"2 dunia kita berbeza" kata CT dan 2 Phat