Jumaat, Jun 04, 2010

Trivia Panjat Gunung.

Usai solat Subuh. Kami dah mula dengan aktiviti pendakian. Misi menawan puncak Angsi. Harap sempat tengok matahari terbit. Kalau tidak di puncak pun, di pertengahan puncak sudah memadai. Ini bukan kali pertama. Gunung Angsi dah biasa kami tawan. Cuma kali ini kami nak cipta kepantasan. Mendaki dalam waktu yang lebih singkat sambil simpan harapan nak tengok matahari paqi. Err... bukan sembah matahari yer.

Awal pagi. Air sungai Ulu Bendul sejuk sekali. Yang teramat sangat. Menggigil juga masa nak ambil wudhu. Mandi. Kemudian lah. Lepas turun dari pendakian baru mandi. Lagipun kami kena cepat-cepat mulakan pendakian.

Kecuali Lan. Bangun sahaja tidur. Sempat terjun dalam sungai.

"Woitt.. ngko tak takut sejuk ker. Kita kena cepat nie" 

"Aku bukan saja-saja mandilah. Tapi sahaja aku mandi..."

Cheh. Lan mimpi Sharifah Aini lagi lah nie.

4 ulasan:

shasha berkata...

aik...ni bukan citer panjat gunung dah nih..hehehh

puterikurekure berkata...

direct takda kona2 dah eh. hahaha~

nizamsani berkata...

ngan seripah eni pun setim?

kemat berkata...

shasha:
ada berkait gak tu

puterikure2:
hahah

nizamsani:
anak muda