Rabu, Disember 30, 2009

Nota Bergetah (Untuk Kamu)


Buat kengkawan semua. Dengan rasa rendah hati, kami ingin menjemput kalian bertandang ke teratak baru kami dan sama-sama mendoakan kebahgiaan kami.

Untuk lakaran boleh muat turun di sini. Eh, tak boleh pulak. Rujuk peta di bawah yer. Atau yang ada GPS boleh jer cari koordinat ini N 02'57.166' E101'46.662' Elevation + 298m. Agak-agak sesat, jangan segan nak telefon 01239115531 (kemat). Kalau segan leh tanya jer pak polisi.

Jemput yer. Kenduri kami tak seberapa. Cuma ingin berkongsi kegembiraan dan rasa syukur merealisasikan impian bersama.

Penampilan khas: Tiada artis, cuma awek suka kucing yang berkebaya merah katanya.


11 ulasan:

shasha berkata...

errr...segan la nak gi..hihihi..

puterikurekure berkata...

kemat! tak sangka dapat jemputan seawal ini.
sabtu en alang keje. memang tak dapat nak pergi. cuma dapat kirimkan salam sayang pada anak comel kamu tu. pipi bam2!

=)

fafarafa berkata...

laaaa....dekat saje umah en kemat ni dgn umah aku. kesahnya...hahhahaha

Tanpa Nama berkata...

lu mmg suka main gila la bro..sampai suma org lu ajak ni.

pukul 10 pg gua sampai! hrp2 xpenuh lg la rumah lu

GDIZ berkata...

insyaAllah..datang.TQ atas jemputan

3kays berkata...

makan malam ada sediakan jugak tak?

nizamsani berkata...

ada lebih pos la ke tg malim bang.untuk 2 orang makan ye.

ayobkelubi berkata...

peta macam indiana jones

kemat berkata...

shasha:
rugi kamu nanti

puterikure2:
ok.. tak mengapa

fafarafa:
leh la mai

tanpa nama:
datang awal leh tolong gua sikit

gdiz:
:)

3kays:
malam akiviti basuh pinggan

nizam:
mai ler bro

ayobkelubi:
hahaha

Lan Rambai berkata...

mak aiii.. jauhnya rumah ko dari umah bapak ko kemat... oh ya.. baru teringat.. dekat dgn umah mertua ko... hmmm.. nak pergi ke tak .. hmmm.... tgk lah kalau aku rajin.

日月神教-任我行 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛