Khamis, Disember 17, 2009

Masa Itu Emas

Antara surat pertama sampai ke rumah kami. Adalah iklan dari Habib Jewel.
"Kami jual murah-murah jer. Harga kengkawan" begitulah kata mereka. Dari Habib Jewel.

Aku tunjukkan pada awek che'gu. Mungkin ada yang dia berminat. Cincin perkahwinan dulu dah hilang di kebas orang. Belum berganti hingga ke hari ini.

"Tak apa lah. Tak perlu belikan dulu. Cukuplah sekadar habiskan masa bersama anak dan isteri di rumah ini. Masa itu pun emas juga" pinta awek che'gu.

Iya. Kebelakangan nie selalu juga balik lewat. Perlukan lebihkan masa di rumah baru kami ini juga sebenarnya.


6 ulasan:

shasha berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
shasha berkata...

akhir tahun ni macam2 sale bro..

Guten Tag berkata...

jhehehe..betul2..masa itu pun emas juga..

@yue berkata...

stjuuu...
msa bsma anak is3 tu lg emas...

3kays berkata...

boleh balik lambat bro, kalu aku kena balik lambat sekali la..... teman kan aku...

kemat berkata...

shasha:
godaan semua tu

guten tag:
ingat nak jula lah masa aku...leh cepat kaya

@yue:
aha... saya akur

3kays:
gua dah tukar rutin..balik awal bro...