Jumaat, Julai 27, 2007

Usah Kau Menangis Lagi

Sayangku
Usah kau menangis lagi
Aku kan setia menanti
Kepulanganmu di sisi

Sayangku
Usah kau menangis lagi
Takkan dimungkiri janji
Kerna namamu terpahat di hati
Bergetar dalam nadi

Sayangku
Usah kau menangis lagi
Kerna rindu ini takkkan jemu
Membakar cinta menagih rindu
Pada 2 jiwa yang bersatu
Menjadi satu

Sayangku
Simpanlah air mata itu
Kerana Ramadhan kan menyusul nanti
Munajat kita pada-Nya lagi
Moga terus diberkati
Dilimpahi rezeki
Hidup dan mati
Iman kekal di hati

12 ulasan:

Pa'chik berkata...

macam lagu ramlah ram dulu... kekekek...
kawan aku suka nyanyi lagu tu sambil mengulit %$#@ dia... kekeke...

zwitterion berkata...

alahai kemat n awek che'gu..sabaq no..:)

Iman Mawaddah berkata...

Kesiannya.

Azhar Ahmad berkata...

Hummm... suka entri nih.... ada rasa di balik jiwa....

Tanpa Nama berkata...

:)
alahai...

Tanpa Nama berkata...

sabarlah.
:)

aku berkata...

kemat,lipan yg romantik..

Sunan_Jati berkata...

disini sunan ingin mengucapkan slamat menyambut hari kemerdekaan.. errr

merdeka...!!!!!

ngehehhehe ....

Tanpa Nama berkata...

sabar... sabar...

Unknown berkata...

aku tumpang simpati.. hehe..

achik berkata...

sgt sweet.. dugaan tuh.. :)

Kemat berkata...

pa'chik:
nak kene cari lagu apa tu

zwit:
huhu

iman mawaddah:
biase dah

azhar ahmad:
jgn kau juga menangis

nilam:
:)

akirasuri:
huhuhu

aku:
cuba-cuba

sunan jati:
salam merdeka

benggong:
alahai nasib

orochi:
huhu

achik:
tq