Isnin, Julai 02, 2007

Makan Bola, Tidur Bola

Sabtu lepas Lepat sms aku. Tanya wat aper malam2 minggu nie. Dia kepingin menyaksikan pementasan teater.

Aku. Via sms. Bagitau nak lepak umah jer. Letih. Siangnya dah memanjat Gunung Nuang. Aku bagi alasan nak tengok bola.

Lepat. Via sms. " Eh.. maner ada bola malam2 minggu nie. EPL dah lama abis. Copa Amerika awal pagi"

Aku. Via sms. " Dude, kat Malaysia pun orang main bola gak. Malam nie final piala FA. Kedah vs Perlis"

Lepat. Via sms. Keesokan paginya. "Tahniah. Kedah menang PIala FA."

13 ulasan:

13may berkata...

Tahniah untuk Kedah.

Tak sesia aku pegi sokong kat stadium...hahha:D

skidg8 berkata...

Tahniah Kedah.

khairyn berkata...

Member pi Korea. Drebar teksi tanya dia. (alihbahasa) awat team malaysia dah tak menyengat lagi? Dulu selalu korea kalah ngan malaysia.

member : ntah, tak tau.

err.. saya tak minat bola

rupiah berkata...

makcik sms kawan yang tinggal diPerlis tapi kerja di Alor Star, ucap takziah sebab kalah bola. Dia jawab, ' eh.. aku sokong Kedah !'
Agaknya kalau Perlis menang,camne la komen dia...

Tanpa Nama berkata...

Thierry Henry main ngan Barcelona la musim depan sempoi....

achik berkata...

tgk bola masa s'ngor terer je.. zmn2 azman adnan.. hehe ;p

Azhar Ahmad berkata...

Hummm... dia patut tengok iklan kasut gombak...

Tanpa Nama berkata...

aku tumpang sedih Perlis kalah.. :down:

Aku Bukan Bidadari berkata...

Tak tengok pun..

Lan Rambai berkata...

game macam hampeh... aku layan cerekarama malam tu haha

Unknown berkata...

tahniah.. tahniah..

Intan and The Boys berkata...

tahniah untuk kedah,

takziah untuk sultan kedah..

oopps!

Kemat berkata...

13may:
wow..kamu turut berjalan kai ngan sultan ker

skidg8:
sori..Pahang tahun nie out ckit

khairyn:
apapun kita anak Malaysia

makcikanne:
komennya oo..saya sokong perlis..

benggong:
Arsenal confirm teruk season dpn nie

achik:
dulu meriah kan..sekarang dah kurang sengat

akubukanbidadari:
kamu bola minat kaat beckham kamu tu jer..hehe

lanrambai:
best ker cerekarama tu..

orochi:
kedah maju..

kurekure:
kesian Sultan kami