Jumaat, November 07, 2008

Gadis Melayu

TV kalau tak guna Astro memang susah sikit nak dapat siaran yang jelas. Setakat ariel dalam rumah, RTM 1, RTM 2 dan TV3 mudah kamu nak cari. Lain-lain kena lah rajin pusing ariel. Cari yang terbaik untuk gambar yang lebih cantik.

Awek che’gu memang cekap bab-bab pusing ariel nie. Kejap jer dapat siaran yang jelas. Kalau aku tengah tengok NTV7 dengan siaran berbintik-bintik, pasti awek che’gu carikan siaran yang lebih jelas tanpa dipinta. Mithali kan.

Tapi entah kenapa, dia endah tak endah jer masa aku tengah pening dok pusing ariel cari siaran yang lebih jelas untuk cerita Gadis Melayu kat TV9 malam tadi.

16 ulasan:

shasha berkata...

heheheh...no komen...tapi padan muka abg kemat...kih kih kih..

Water Lily berkata...

Awek che'gu,kak Lily menyokong tindakan awak :)

Amiene Rev berkata...

Barangkali dia menjadi pelakon tambahan dalam drama itu, dan dia segan sekiranya anda melihatnya.

paiseh berkata...

Barangkali jugak awek che'gu sangat sayangkan pakwe dia..

cikin berkata...

hahahaha. padan muka encik kemat!

tasikmerah berkata...

hahahaha.

awek cekgu, aku pun sokong kamu.

:)

Amy Z! berkata...

amboii.. :-p

syida berkata...

cz citer 2 xpnting bg awek che'gu tuk cik kemat:P

Tanpa Nama berkata...

patutnya cik kemat standby awal2 bukak tv9 smlm gadis melayu stat.

izinni berkata...

huh!! dalam dok cakap cuak, excited menunggu ... dok nak cuci mata lagi ek? ehehehehhe ... kamu memang liepan sejati.

cikdinz berkata...

apsal tak pasang astro...

azrie hafiz berkata...

Daripada layan US Next Top Model ker,baik Awek Che'gu kasik layan Gadis Melayu..bleh ingat asal-usul sket, wakakaka..

Lan Rambai berkata...

Sejak bila pulak ko tgk citer Melayu ni Kemat?

@yue berkata...

sukung awek che'gu!

*dia nk tgk cite antu kot kt tv3..eh xbleh..sarat kn..huhu

mazudi berkata...

kat sini memang TV1, TV2, TV3 jer pun yang ada. Suka pun yang tu, tak suka pun yang tu. Tapi aerial mesti kena pasang kat luar. Aerial kat dalam dapat siaran bintik bintik.

kemat berkata...

shasha:
alahai

water lily:
ada geng nampak

amiene rev:
hahah

paiseh:
aha..betul

cikin:
:)

tasik merah:
ramainya penyokong

amyz:
aku nak tngk jer..bukan apa2 pun..heh

syida:
sekadar menonton

tanpa nama:
hah..trick nie leh pakai pada minggu akan datang...

izinni:
hehe...

cikdinz:
astro kalau hujan pun bintik2 gak

azrie hafiz:
heh..american next top model pun best gak

lan rambai:
dah lama..dari zaman p ramlee lagi

yue:
cerita seram..lagi la dia tak mau

mazudi:
rumah flat, susah nak panjat pasang kat luar