Rabu, Mac 28, 2007

Hilang

Dah 2 hari aku tak nampak
Aikkk..
Ke mana perginya
Selalunya sentiasa bersama
Tak pernah lekang

Hilang ker
Atau sengaja disimpan
Mana boleh hari2 ditunjukkan pada orang

Ahh..
Aku tahu ia millik kamu
Kamu yang menentukan
Bila mahu bersama
Atau melalui hari2 tanpanya

Tapi susahlah kalau ia tiada
Kami merinduinya
Keceriaan tidak terasa
Gembira bertukar duka
Melihat kamu tanpa dia

Kalau hilang
Nak aku tolong carikan
Nak aku tolong gantikan

Harap2 esok ada
Harap2 selepas ini sentiasa bersama

Jangan kamu tinggalkan dia lagi
Kembalikan dia
Kami mahu kamu bersama

Ya
Terus bersama
Kamu
dan senyuman manis itu.....

Kami tak sanggup melihat wajah duka itu lagi
Kembali dengan senyuman ya esok hari

19 ulasan:

shimahz berkata...

:)))))))))))) senyuman paling manis dari aku utk ko! hehe... ko pun jgn lupa senyum lak

Tanpa Nama berkata...

:)


p.s. sorry, belum ada blog, takutlah, nanti jadi popular..:))

Unknown berkata...

senyuman sapelah tuyg dirindu KEmat... haha :D

zwitterion berkata...

hehe..senyum jgn tak senyum..:)

kingbinjai berkata...

mungkin dia terlupa nak goosk gigi.tu yang tak senyum tu

13may berkata...

datang mencari benda hilang....

blackpurple @ jowopinter berkata...

Senyuman milik siapa tu kemat....? Bukan main lagi ek..

he he he

akirasuri berkata...

:)
menarik. moga dia senyum pada kamu esok.

Tanpa Nama berkata...

wat kelakar skit, biar dia senyum

Tanpa Nama berkata...

ooo kau rindukan senyuman aku yer.... DAYAT

Azhar Ahmad berkata...

Huh... apa dah jadi... Rindukan, biri biri biruku?

Tanpa Nama berkata...

maybe dia luper pakai gigi palsu. sebab tu dia xmo senyum.. kaver maa.. heheheh...

Unknown berkata...

dah jumpe ke?

ZaKiN berkata...

sapa yg ilang.. aku ker.. huhuhu.. kena colik ngan otromen kot.. nguhahaha

Tanpa Nama berkata...

laaa kemat...ko prasan upenye aku tak snyum 2 3 ari ni... sori8 kemat..sakit mulut la..ade ulser..
nati bila baik dr ulser aku snyum..tak pn ko tgok aje pic aku yg tgh snyummm... (~0~)

izinni berkata...

aku suka senyum sampai ada sorang manusia ni dulu suruh aku masuk iklan colgate! :P

Unknown berkata...

:)
senyuman saper yang ilang incik kemat??

Unknown berkata...

oooo en. kemat... bukan main lagi ek. feeling jer sekarang ni. haha.

Kemat berkata...

shimaz:
tima kasih.. nah senyuman untuk kamu jugak :))

juss-wan:
cuba2 lah berblog..seronok

sikenit:
heheh

zwitt:
tgh kontrol senyum nie

kingbinjai:
agaknya, tapi takkan smpi 2 hari tak gosok gigi..hehe

13may:
jumpa dah

blackpurple:
tak leh bagitau

akirasuri:
dah senyum dah

benggong:
aku bukan RAJA LAWAK ASTRO..tak pandai wat kelakar

Dayat:
Haah. Biler nak datang melawat aku

Azhar:
Bila kamu ada biri2. dan kaler biru

Cikin:
harap2 tak

Lindosh:
dah

maniq kayangan:
kamu pun dah lame menghilang, kemana selama ini

atropine:
jgn lupa nak senyum lagi ek

izinni:
pasti senyuman kamu sangat menawan

nilam:
err..err.err

cik kema:
hehe..layan mood ckit