Khamis, Februari 15, 2007

Bosan

Apa yg korang nak buat biler tersangkut lama kat airport...
  • Telefon kengkawan/sidia/sedaramara smpi abis kredit atau bateri henpon dah tinggal nafas yg terakhir
  • Baca semua ruangan/artikel kat suratkhabar yg korang beli termasuk ruangan notis pengisytiharan bangkrap dan info pasaran saham
  • Berjalan mengelilingi airport 7-8 kali
  • Berborak dengan sesaper sajer org disekeliling anda
  • Ulang alik ke tandas
  • Lepak kat restoran yg mahal tu dgn air segelas berjam2 lamanya
  • Cuba memikirkan catatan yg sesuai utk blog kamu dan merangka isinya
  • Tido kat surau
  • Cuci mata kat kedai duty free
Huh, kelmarin aku ke Langkawi. Selalunya guna feri, tapi kali nie teringin nak tengok Langkawi dari pandangan sang helang. Time balik, flight penuh. Selalu standby mesti ada kosong punya, ada passenger yg x turn up. Tapi kelmarin, aku menanti dan menanti. Dari jam 7 sampai ke pukul 10. Dalam suasana kebosanan, aku mudah terasa letih dan lesu. Keseorangan. Tiada teman. Arrrgghhhhh..............

22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mase tu ade bawak mp3 tak? Aku dulu mase kt Stansted Airport, Uk. Balk dr ireland nk ke Germany. Flight delay 3 jam. Dah la sorang gak. MP3 tak der. Hp pon cikai lg. Sangap giler. Nk tegur, aku mane reti skipping omputih. Tunggu jer. Tgk2 awek mat saleh. Hahaha

Tanpa Nama berkata...

sy pilih...baca suratkabar@majalah sambil lepak kat cafe sambil tu ble usha org sambil tu tulih isi utk blog sambil2 tu tpon kawan sket,sms banyak..sambil tu apa lagi yer..hmm..pk pk...aa..agak2 dah lama kat cafe tu,bangun la.pusing2 masuk kedai2 yg ada paling lama kat kedai coklet.usha pon jadilah..pehtu2..tenung plane kat luar sambil berangan sambil tu jari dok sms..woohooo!

khairyn berkata...

saya sentiasa ada buku menemani. Jadi saya tak bosan. Kalau dah khatam, saya beli lagi buku kat aeroporto.

Tanpa Nama berkata...

Kalau aku prefer 'Cuci mata kat kedai duty free'. hehehe..

Aku Bukan Bidadari berkata...

heehe...
naper tak ngorat awek2 pramugari??

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

tuh la... sapa suruh tak ajak cik kema? kan dah buhsang ;)

achik berkata...

penantian suatu penyeksaan... bencinya kalau kena tunggu lama2 camtu ;p

13may berkata...

kalau kat airport, aku suka tengok pegawai kastam...ntah, mcm best ajer tengok depa tuh:)

Tanpa Nama berkata...

kalau aku yg kena, akuy suka praktik yg pertama tu..

kingbinjai berkata...

aku pegi makan. isap rokok. tengok board keterbang dah sampai lum. gi makan lagi. isap rokok. tengok board dah sampai belum... repeat till fade

Lan Rambai berkata...

kalau aku.. mau abis sekotak rokok duty-free tu!

blackpurple @ jowopinter berkata...

Kat situ tak ada hot spot ke ..?

Bunga Rampai berkata...

Salam,

1. Baca buku.

2. Bosan membaca, duduk perhati gelagat manusia.

akirasuri berkata...

ha ha ha.

tidur kat surau sangat best.

tapi skodeng-skodeng mamat encem mahupun aweks cun lagi enak berkrim disukai ramai.

oh i like it!ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

idea entri ni kau dpt masa menebeng kat airport. mesti punya.

Nuts@Kacc berkata...

menyibukk japp...

klau aku la..suka duduk sambil minum hot choc n perati org lalu lalang..lagi2 klau ada drama swasta..couple tgh perangg ke..mamat hencemm lalu ke..latest fashion in the house@live fashion show..mind u lagi bestt dr tgk tv n it's all free!hihihi

zwitterion berkata...

tgk org lalu lalang dan asyik tgk jam..huhu

sinaganaga berkata...

Banyak duit kau? Gi hari hol di Langkawi. Wo!

Pa'chik berkata...

aku kalau tersangkut kat airport, aku mintak orang tolong lepaskan. Lenguh weh tersangkut lama-lama ni. Lagi kalau tersangkut kat bumbung.. gayat oo..

Unknown berkata...

kalau saya :
saya tak mungkin telefon/sms orang sampai habis kredit,saya juga tak mungkin makan2 di kedai lama2, saya juga tak gemar berbual2 dgn orang2 yang tak dikenali,

tapi saya mungkin...
ronda2 kawasan tu dua tiga kali sampai khatam, qada hajat lama2, duduk berzikir lama2 dalam surau, tak pun pergi cuci mata kat kedai yang ada. :D

Saya tak suka menunggu... Agaknya sebab tu lah saya suka lambat.. tak yah menunggu.. hehe :D

Kemat berkata...

ise:
kne carik mp3 baru nampaknya nie

skidg8:
giler cokelat ker.. nanti kalau pg Langkawi saya belikan

khairyn:
baguih..ulat buku nie

cikin:
saya prefer cuci mata tgk awek yg tgh 'cuci mata kat kedai duty free'

aku bukan bidadari:
ho..camner aku leh lupa kat prammugari itu ari..nyesal2x

cik kema:
nak ajak, tapi takut ada yg marah plak..

benggong:
:)..bila nak sambung mnulis bro

kingbinjai:
patut la kat kedi duty free banyak jual rokok, utk perokok tegar la nie

achik:
sengsara kan

13may:
huh..lain dari yg lain awak nie

lan rambai:
x per, leh stok ader sedozen kan

blackpurple:
huhu..tak der.yg ader pun kat lounge vip jer..

bunga rampai:
kengkadang bosan memerhati gelagat org yg bosan..mrk ini tak senang duduk

akirasuri:
itu ari ingta nak baring lama gak kat surau, tp takut miss flight plak

samurai:
ahhha

kacc:
selamat bertandang,:)

zwitt:
itu la yg aku wat

naga:
tiket sponsor dude, urusan kerja

pa'chik..
hha..lawak la dude

sikenit:
kira ikut pepatah biar lambat asal selamat la nie