Selasa, Julai 27, 2010

Ubat II

Aiseh. Dah lebih setengah tahun. Azam nak tambah berat belum menampakkan tanda kejayaan. Lelaki yang suka pakai stetoskop tu bagi aku ubat. Tambah selera makan. Tapi tak jalan. Selalu aku miss makan ubat.


Aku rasa. Aku nak cari ubat. Yang boleh tambah selera makan ubat. Baru jalan.

3 ulasan:

nizamsani berkata...

apa kata kita buat pembedahan pemindahan lemak.kau ambik lemak perut aku.ada banyak lebihan ni bang.

shasha berkata...

alamak!! abg kemat amik je la lemak2 saya nih....FOC je!!

kemat berkata...

nizam sani:
ngko tanggung kos pembedahan??? haha

shasha:
kamu simpankan dulu lah..hahahha