Rabu, November 04, 2009

Salam Sayang Untuk Mama Husna 1

Di sini. Cuacanya sejuk sekali. Tak macam masa kita panjat Bukit Fraser tempoh hari. Khabarnya akan ada salji tak lama lagi. Ada rezeki, berpeluang juga ayah genggam ais salji nanti.

Anginnya saja bisa buat ayah menggigil sendiri. Mujur ada

Winter coat....
Snow cap.....
Gloves.....

Yang mama belikan untuk ayah
Terasa hangat sekali. Macam mama yang peluk ayah di sini.

12 ulasan:

shasha berkata...

comel!!!!

Acik Aminbakish berkata...

oish... hehe

Tanpa Nama berkata...

waaaa..romantiknya..indah2..

Tanpa Nama berkata...

wei bro..baru 3 hari dah rasa kena peluk tu..

ubat batuk dah beli?

tiles dah check?

GDIZ berkata...

syahdu pulak rasa. takpe kejap je tu.nnti leh peluk betul2.

smpaikan salam buat kak ina.
dekat kakak tiri yg sorang lagi tu takpayah.

bayan berkata...

Comelnya. Patut lama tak nampak.

Tanpa Nama berkata...

1. Ape kaitan dengan ubat batuk nie?
2. Ape kaitan dengan tiles nie?

3.perlu ke benda nie sume?

Tanpa Nama berkata...

bro..nama lu naik g teambuilding 22-24 Nov

kemat berkata...

shasha:
sapa..aku ker, heheh

acik aminbakish:
:)

tanpa nama:
dah jauh baru romantik

bro:
aik..takkan balik nie kene kursus lagi..tak cukup ubat batuk nie..heheh

gdiz:
orait.. jgn lupa bowling nanti

bayan:
dah lama tak leh tegur akt parking kan..heheh

Amy Z! berkata...

auwww.. sweet. :-)

madulebah berkata...

kirim fridge magnet, boleh?

hik hik hik

ili syazwani berkata...

hahahahaha. nice.