Isnin, November 09, 2009

Salam Manja Untuk Husna II

Anak patung badak sumbu yang kamu suka itu. Ada di kocek beg galas ayah. Ayah pun tidak perasan entah bila kamu letakkan ia di situ. Mungkin semasa kamu "tolong" ayah kemaskan beg ini.

Jangan menangis nak. Nanti ayah pulangkan. Sementara itu, biarlah ia temani ayah disini.

Nota: Bau air liur kamu masih melekat pada anak patung itu. Kan ayah dah pesan, jangan masukkan semua benda yang kamu capai ke dalam mulut. Tapi, bau itu hari ini sebenarnya buat ayah lagi rindu.


5 ulasan:

shasha berkata...

ala comellll...bro rindu kat anak ek?

Acik Aminbakish berkata...

berapa lama pi.... ?
aiseh.. kat husna jek... awek cekgu?? hehe..

Tanpa Nama berkata...

bro..lu jgn macam2 bro! xkan rindu air liur husna je?

22hb ada acara larian@j/kaki kat Duke hway. ada minat?

mazudi berkata...

Memang bang, kalau jejauh cenggini memang akan terasa wendu sama anak anak.

Haha.. sabo jer la.

kemat berkata...

shasha:
aha

acik aaminbakish:
2 dlm 1

tanpa nama :
22hb gua pindah umah

mazudi:
betul la pepatah melayu..sayangkan isteri tinggal-tinggalkan