Khamis, September 03, 2009

1 Malaysia, Macam-Macam Ada

"Wah.. ada makan-makan ek kat kawasan rumah ngko. Saper taja majlis buka puasa tu" tanya ZZ.

"Eh.. tak tau pulak. Mana ngko tau"
Pelik. Aku yang jarang miss jemputan makan free leh tak perasan acara makan2 cenggini.

"Aku tengok kat tempat letak kereta pasar malam tu, ada orang buat khemah"

"Cheh. Biler pulak orang tu buat jamuan makan buka puasa. Tu sempena perayaan hantu lapar laa"

7 ulasan:

shasha berkata...

hahahha...asal bukak khemah je jamuan makan...apa daaa..

puterikurekure berkata...

ha ah kan. skang ni tgh pesta hantu lapar. kalau kat penang, sure hari2 dengar opera cina kat tepi jalan. wuwuwuwu~

Azwani Shaari berkata...

kat Lawas ni baru skali je pergi pesta hantu lapar tu...hehe

nizamsani berkata...

aku.
hari2 pegi.

sImPLe liFe berkata...

ade ke hantu lapar

puyuemas berkata...

hantu pandai mkn lauk cam kita mkn te??

kemat berkata...

shasha:
khemah time bulan puasa

puterikure2:
aha.. masa dok penang dulu, penah gak layan opera nie

wani:
ada opera jugak

nizam:
kamu memang tak lepas peluang

simple life:
susah nak cakap

payuemas:
macam-macam ada