Rabu, Jun 17, 2009

Nak Jadi Doktor

Adik (yang bongsu) minta aku semak kerja sekolahnya. Selalunya aku bukanlah rajin sangat nak ambil tahu pasal pelajarannya. Adalah sekali sekala bertanyakan tentang persekolahan dan prestasi dalam peperiksaannya.

“Hmm… boleh jadi doktor kamu ni”, sambil belek-belek buku latihannya.

Mak yang duduk tidak berapa jauh senyum mendengarkan perbualan kami.

Adik aku yang dah bekerja turut berminat nak sertai perbualan versi keluarga bahgia ni.

”Mesti jawapan adik (yang bongsu) tu komprehensif. Jelas dan tepat” sampuk adik yang dah bekerja.

”Err... tak jugak. Tulisan dia ni ha. Susah nak baca cam tulisan doktor”

9 ulasan:

nizamsani berkata...

ikut gaya tulisan kau la tu bang.haha.

tasikmerah berkata...

aku agak dah... hi hi.

shasha berkata...

heheheh...tulisan saya pun susah nak baca gak..adakah saya seorang doktor??huhhuhu...

Acai berkata...

member aku jadi doktor tulisan dia dulu kat sekolah paling lawa tau,hehe..

kingbinjai berkata...

ha ha. dude, terima kasih dtg rumah itu hari. sory kalau ada apa2 yang kurang

abdullahjones berkata...

:)

khairyn berkata...

Tulisan aku pun macam adik kau hahaha tapi aku tak juga jadi doktor. Heh?

Selamat Hari Bapa Encik Kemat!

kemat berkata...

nizamsani:
aku hampir2 jadi doktor..tapi takut darah

tasikmerah:
kamu camnie gak ker

shasha:
doktor merawat hati

acai:
lama tak nampak bro

king:
:)

abdullahjones:
per..abdullahjones masuk blog aku la

khairyn:
thanks

jajaohgon berkata...

sian kat doc... hihihi tp mummy sy doc juga tulisan nya cantik banget sih... hehee