Rabu, Jun 24, 2009

Marilah Bergoyang

”Wah. Kemat..... cutenya” awek yang suka kucing tegur aku.

Aku tengok kiri kanan. Dan belakang. Tak der kucing. Sah aku yang dia maksudkan. Mungkin kerana kacamata baru.

”Ngko beli kat mana nie” sambil pegang flip-flap atas meja aku.

Cheh.






Nota:



Aku masih tercari-cari nama sebenar bendalah nie. Yang aku dok sebut flip-flop jer..betul ker... Suka tengok dia bergoyang.. dah tau sebetulnya flip flap

9 ulasan:

shasha berkata...

nak jugak...ari tu adik beli kat pasar rm10 je....nak kaler merah!!

nizamsani berkata...

setau aku flip flap

kemat berkata...

shasha:
mintak en black hadiahkan..

aha..flip flap..kena ubah kat entri nie, terpengaruh tgk bendalah nie kat meja kamu dulu2

blokdrive berkata...

hadiah hari bapa?

GDIZ berkata...

bunga juga upanya..

kemat berkata...

blokdrive:
:)

gdiz:
dah jadik bapak orang pun masih boleh layan jiwa 'bunga' gak..hehe

Kek Keju berkata...

aritu aku ade blikan 1 utk anak buah aku. kesian kat dia. minta kat mama dia, mama dia xmo belikan. last 2weeks aku pegi umah dia, batang pokok tu dah patah. huhuhu

bayan berkata...

Ada juga gambar. Finally. Cantik.

kemat berkata...

bayan:
masih bertatih..harap dapat tunjuk ajar