Selasa, Mac 17, 2009

SPA Q

Petang semalam. Aku balik kerja agak awal dari biasa (walaupun sampai lewat gak, nak dekat pukul 7, jammed punya pasal). Dah lama tak minum petang bersama, aku singgah beli goreng pisang.


Masuk jer rumah, terdengar suara awek che’gu dok merungut depan tv sambil lipat kain..


”Ni lah lelaki... bukan boleh bagi muka sangat”


Aiseh.. apa hal pulak nie... aku ada wat salah ker...lain macam jer mood dia. Aku cuba intai kelibat Husna. Lenanya dia tidur dalam buai.


”Geram tul ngan Dafi nie” jerit awek che’gu lagi sambil bangun sambut aku dan terus ke dapur nak buat air


”Cheh..layan Spa Q ker... ingat apa tadi”



Nota sisi: Sejak sekian lama disajikan dengan cerita yang dibina berasaskan wanita e.g , Rozanna, Cinta Untuk Ain, Embun, sekarang dah ada citer guna nama lelaki... YUSSUF

9 ulasan:

blokdrive berkata...

hehe.. nasib baik..

puterikurekure berkata...

slalu tertinggal nak tgk yusuff. dah la ustaz amirul heronya. encem!

hayad berkata...

kemat, ejaan yusuf untuk cerita tu adalah YUSUFF, hehehe

shasha berkata...

huhuhu...tak minat tgk drama2 ni la bro...

cikin berkata...

busan tgk sepak q. main game lg best. :D

kingbinjai berkata...

mungkin satu hari akan ada cerita judulnya KEMAT heehehehe

sinaganaga berkata...

haha

日月神教-任我行 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

蛋餅不加蔥Amber berkata...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社