Rabu, Mac 25, 2009

ALLY ISKANDAR atau

Aku kurang gemar tampil ke hadapan. Lebih selesa berada di belakang. Berselindung di sebalik tabir. Menyorok di celah kelibat yang ramai.

Jadi, apabila tiba giliran aku bagi sesi pengucapan awam, jelaslah gementarnya aku berada di hadapan bila mata semua memandang. Entahkan nasib, entahkan hormon testosteron yang meningkat tika berada dalam tekanan, aku berjaya selesaikan cabaran yang aku sendiri rasa mustahil. Syukur benar bila cabaran itu sudah berakhir.

Dan aku, rasa telah melakukan yang terbaik sewaktu sesi pengucapan awam bila ada sorang awek tegur (stndard la, citer best mesti ada hero ngan aweknya)..

”Wah, Kemat... best la .. macam Ally Iskandar”

”Ally Iskandar.... Ali Nasi Kandar yer la” kata kawan lelaki aku (macam citer hindustan gak, ada watak antagonis yang tak puas hati ngan hero..hehhe)

7 ulasan:

shasha berkata...

hahahaha...macam Ally Iskandar??ni yg teringin nak dgr nih...

EncyclopediaNa berkata...

aksi joget satu kampung kat taman-taman bunga takde ke ;p

cikin berkata...

baper ko bayar awek tu kemat? ekekeke..

kingbinjai berkata...

nak hilang gugup berucap ikut tips aku : pegi karaoke!

saudagar gaRAM.. berkata...

perghhh...


ally iskandar?

mintak sain beb..
mintak sain..

tasikmerah berkata...

tapi tak de mcm azwan ali kan? hehehehe....


.

kemat berkata...

shasha:
kadang-kadang.. selalunya macam hampeh jer

encyclopedia:
ishh..buang tebiat tu

cikin:
dia IKHLAS la ..hehe

kingbinjai:
kau kunci cintaku..didalam hatimu...perrghh..lama tak pegang mic nie

garam:
boleh..boleh..

tasik merah:
issh..tak kuasa lah..hehe