Selasa, Disember 11, 2007

Daulat Tuanku

Daulat Tuanku.

Hari ini Hari Keputeraan Sultan Selangor. Maka, tersenyumlah mereka yang bekerja di negeri Selangor. Dapat cuti satu hari.

Jiran mereka, Wilayah Persekutuan terpaksa bangun di awal pagi untuk bekerja hari ini. Dan teman serumah kamu, yang mencari rezeki dibumi Selangor masih berbalut dengan selimut tika kamu terpaksa meredah hujan pagi untuk menyelesaikan tugasan di pejabat yang tak pernah berkurang bebannya. Sekatan jalan raya dari abang misai yang menyebabakan perjalanan kamu ke tempat kerja tidak selancar biasa di musim cuti persekolahan ini membuatkan kamu teringin menjadi warga negeri Selangor. Sekurang2nya untuk hari ini.
Daulat Tuanku

13 ulasan:

kurekuredalamperahu berkata...

daulat tuanku!

cikin berkata...

dah la sejuk je pg td.. rasa mcm nk sambung tido je bl tgk osmet sedap tido sbb xkeje. hehehe..

nUr@dDeEn berkata...

Ya! Dan kalau ofis aku berpindah lebih awal, mungkin hari ni aku tak yah pegi keje!

Cheh!!

Mak Su berkata...

layanzzzz

nanonano berkata...

huwaaaa..
tuanku! org kuantan nk cutik jugak,
banjir dah neh, hukhuk
:D

shasha berkata...

kamu le tuh yg terpaksa meredah ujan kan??..kan??..kan??..hik hik hik..cian dia..

Lan Rambai berkata...

tambahan pula ada teman sekatil pulak ek kemattttttt...

weii.. gathering tak yah bawak bini lah weiii hahaha.. tak bestt ahhh

achik berkata...

w/p opis saya kat selangor.. tapi saya keje gak hari ni.. huhu..

ise219 berkata...

aku cuti minggu depan.
Sampai tahun depan. Best betol ade cuti kismes kt sini..
Merry Christmas.. ;)

mudin001 berkata...

aku kerja Selangor, tapi terpaksa juga bersesak-sesak di pagi hari menuju Kuala Lumpur. Maklumlah, Ummu Adam mencari rezeki di ibu kota... dan tengah sarat mengandung 9 bulan pula... huhu!

cikdinz berkata...

jem jugak ke. pasal operasi bersih...

Aku Bukan Bidadari berkata...

sultan bagi org selangor cuti pasal mau celebrate anniversary kitaorang smlm.. hihihihhi

faisal berkata...

hahahaha, daulat tuanku..bestnya dapat coti free..:) wilayah dah de ari wilayah cukup ar,kiki