Selasa, November 06, 2007

Malu II

Pernah. Aku suarakan pada awek che 'gu. Nak amik kelas PR. Public Relations. Agar aku lebih ringan mulut. Lebih ramah tamah. Sekurang2nya aku ada keyakinan diri. Bila berkata2. Mudah membawa diri. Di antara mereka. Sesama mereka. Paling utama. Aku nak mudahkan pergaulan dengan keluarganya.

Awek che'gu tak setuju. Katanya biarlah aku malu. Lagipun aku orang baru. Masih banyak rahsia tersimpan. Masih ada tingkah laku yang cuba diselindungkan.

Aku syak. Awek che'gu takut aku gunakan ilmu PR itu. Bila dah khatam dan terer nanti. Untuk 'mengacau' anak2 gadis di luar sana.

18 ulasan:

Pa'chik berkata...

haha.. duk jauh ni.. bukan buleh harap sangat ngan orang jantan neh.. kekekek...

hayad berkata...

mst awek che'gu byk mulut.kata org kita selalunya dpt yg berlawanan dgn kita.

Tanpa Nama berkata...

cheh, baru kahwin dah main syak2 tak baik tau.

Trust, is no.1 in any relationship, Encik Kemat.

Pilih topik perbualan yg semua org boleh interact la, eg. berita semasa..safe zone...kekekek

cakap pasal malu, org baru kahwin nih nak buang angin pun malu, kan?...hahahahaha.

Brader Black berkata...

bilang sama awek che'gu, mau masok kelas PR kerna mau yakin diri untuk kentut di khalayak ramai..
ngehehehe..

Azhar Ahmad berkata...

Awrk che;gu takut cik kemat guna ilmu PR utk cari awak lain kottt

zwitterion berkata...

sy setuju ng awek che'gu..tak perlu amik kelas PR..lama2 nanti en. kemat pandai la bergaul dgn keluarga awek che'gu...
berusahalah..:)

Tanpa Nama berkata...

ya!

saya sokong awek che'gu! ;)

Cik Keju berkata...

ekekek..
takut encik kemat salah guna ilmu PR tu.. nnt terlampau peramah, susah la pulak. heheh.. :D

cikdinz berkata...

betul gak tu. nnt kang kau gi usha awek lain sbb kau tak tau malu...

blackpurple @ jowopinter berkata...

Pemalu rupanya... Jangan malu-malu kucing dah la...

He he he!

ida napi berkata...

eleh..cakap jer kat awek che'gu tu dia tersangkut pun tak menuntut ilmu PR..hahahahahah

Lan Rambai berkata...

Dengan awek chegu ko masih malu-malu lagi ke Kemat? Orang kata kalau nak bagi bini sayang.. kena selalu kentutkan dia.... ko malu tak nak kentut depan dia? hahaha

zino berkata...

salam kenal..

PR pun dah jadi satu profession yg lumayan sekarang ni.. kalau betul bawa lah..

akirasuri berkata...

hahak!
nakal!

:p

Amyz! berkata...

Haaaa.... Niat tak baik tuuuu.. Mana che gu nak restu. :-p

Tak perlu kelas. Yang penting, keyakinan diri. Kalau pergi banyak mana kelas pun, tapi tak confident, tak bleh gak kan? ;-)

Kemat berkata...

pa'chik:
heheh

hayad:
hmmm...betul la tu

wann:
wokey..tq

brandal lokajaya:
hisshh..

azhar ahmad:
:)

zwitt & puteri kure2 & ckin:
pendapat perempuan sama jer

cikdinz:
:)

jowopinter:
malu2 kucing lagi bahaya

hani:
masa tu ilmu PR tak power tapi keazaman tip top

lan rambai:
leh pakai ker petua kamu nie

zino:
salam kenal.. kalau bukak kelas PR mesti ramai join kan

akirasuri:
ahak

amyz:
aku ikhlas (yer ker)..heheheh

apsal tak leh masuk blog kamu

skidg8 berkata...

ilek la kemat...
tok sah la masuk kelas PR tu.
lama2 terer la...;)

Tanpa Nama berkata...

hehehehehe.. malu² ea.. kami ngn balak kami tak malu.. siap main lawan kentut lagi.. ihihihihih.. nanti main lawan kentut sape kuat ngn awek che'gu ea..