Isnin, April 09, 2012

Pesanan Khidmat Masyarakat "Jangan Layan SMS Masa Memandu"

"Saya tak percaya awak sanggup kata begitu pada saya. Saya rasa malu. Dihina sebegitu rupa. Kalau dah tak suka, tak mengapa. Tak perlulah nak memburukkan saya" ujar Melisa dalam sendu. Hatinya benar-benar terhiris dengan kata-kata Usama.

"Ini semua salah faham. Saya tak bermaksud nak lukakan hati awak. Dan tak mungkin saya akan berbuat begitu" balas Usama membela diri. Dia sendiri kurang faham entah mengapa Melisa tiba-tiba melenting.

"Awak memang tak sukakan saya kan. Mentang-mentang badan saya tidak seramping artis pujaan awak. Awak panggil saya macam-macam" bentak Melisa.

"Sayang. Saya kata awak macam baby sebab saya maksudkan awak comel, kiut, gebu. Cuba tengok baby, semuanya comel-comel belaka dan disukai ramai" Usama cuba memberikan penjelasan.

"Oooo..sekarang awak cakap comel macam baby. Kat sms, awak tulis comel macam babi. Huhuhu" Melisa terus meraung.

Usama buka semula peti pesanan keluar di telefon bimbitnya. Aiseh. Usama tepuk dahi. 

3 ulasan:

faridmw berkata...

salam ziarah.. tersenyum bila baca entri ni.. (^_^)

akirasuri berkata...

tershashul ke bang. hahaha.

Kemat berkata...

faridmw:
:)

akirasuri:
hahah, terlajak perahu boleh diundur, terlajar tulis sms susah dah ada bukti tu...