Khamis, September 02, 2010

BIskut Raya atau Biskut Puasa

Ada seminggu lebih lagi untuk berpuasa. Sebelum kita menyambut hari raya. 1 balang kuih tat dah abis.


"Bang.. tu stok raya la bang" tegur awek che'gu tika aku usung balang kuih tat ke depan tv


"Abih tu. Awal sangat awak buat. Mana tahan. Peberet nih"

6 ulasan:

shasha berkata...

takpe la bang kemat...raya nanti goreng keropok je laa..heheheh

zonaku berkata...

konsep mak aku...

buat ja kuih raya, makan sepuasnya sebab bila dah raya x lalu dah.......

Acik Aminbakish berkata...

takpe kueh tart habes... kueh makmor ada lagi...

nizamsani berkata...

rajinnya awek chegu buat kuih.

Amy Z! berkata...

hehe. sbb time raya tu la nak cari kuih jempot2 la. nasi goreng la. nasi gulai tempoyak la.

masa raya tu, org sibuk makan rendang, lemang, nasi impit. kita sibuk nak cari nasi. goreng telur pun sedap.

haha.

Kemat berkata...

shasha:
heheh

zonaku:
aha.. dah raya tak berapa nak lalau... nak abis raya nanati abru orang cari semula

acik aminbakish:
makmor..alahai sedapnya

nizamsani:
menurun dari sifat suaminya...hahah

amyz:
mana tahan telan pulut jer.. nak kena gak nasi sikit