Selasa, Januari 05, 2010

Menambah Senarai Azam 2010

Bila hasrat murni kamu tidak kesampaian. Ia seharusnya membuat kamu lebih beriltizam. Dan mula menyimpan azam.

Adik aku tak habis-habis gelak. Bila aku gagal tapisan awal. Nak sahut seruan Kerajaan. Tambahkan bekalan darah negara.

"Paling kurang, berat kena 46kg bang" ujar cik misi manis tu.



Dapat cecah angka 50 pun dah kira pecah rekod.


10 ulasan:

3kays berkata...

cukup ke darah nak derma?

Cik Som berkata...

waaaa ringannya... jeles ni.. jeles ni...

fafarafa berkata...

kurusnya ko encik kemat....meh amik berat aku sket mehh...hahahhaha

shasha berkata...

keciknya abg kemat nih!!!

achik berkata...

jelesnyaaaa.. saya plak entah bila nak dpt timbangan cam encik kemat.. ;p

Amy Z! berkata...

takpelah kemat. tunggu lagi 5 tahun la.. hahaha.

sImPLe liFe berkata...

Motip berat 40 kg lebih..cam budak skolah sajork..he he

kemat berkata...

3kays:
depa tak bagi la aku nak derma,
nak wat baik pun tak leh

cik som:
tak perlu jeles, saya pun nak tambah berat nie

fafarafa:
kalau leh tukar cenggitu jer senang kan

shasha:
kecik yang comel..hahahah

achik:
boleh..

amyz:
5 tahun..lamanya

simpel life:
aha.. nie berat dari zaman sekolah la nie

madulebah berkata...

hahaha.. memang berat macam anak dara. Sebab bila dah jadi mak dara, berat dah bertambah2...

nizamsani berkata...

45kg berat aku sebelum kahwin bang.setahun yang lepas.sekarang 65kg.kau nak sikit?