Isnin, Jun 16, 2008

Kenangan Terindah

Kata orang, bila kita mula dan asyik teringatkan kenangan dahulu, kita dah tua atau berusia...

iyer ker...

10 ulasan:

cikin berkata...

makin tua.. makin banyak lupa..
kalau makin teringat..makin muda la kot. hahahah..

puterikurekure berkata...

hehehe...
agaknya kot...
:P

wannabeeme berkata...

yeke??
sapekah yg berkate2 begitu...
ingin tau jawapannye, sileke site ni.hahha
http://wanna-be-me.blogspot.com

Mr penyubiru berkata...

mungkin jugak kenangan skrang nie tak best kot? haha..

achik berkata...

oh yeke?? adeh, saya baru je duk mengimbas kenangan silam.. ;p

waterlily berkata...

Ye le agaknya. Teringat dulu aruah abah saya selalu dok cerita zaman muda dia.

Sekarang saya pulak dok cerita kat blog. huhuhu!

Penoreh Getah berkata...

kenangan itu pengalaman.. bukan mudah nak jadi org yang berpengalaman :)

makcik Anne berkata...

kenangan yg indah tu bila kadang-kadang ingat, kekadang lupa. tapi bila dok teringat je tu maknanya sakit jiwa...tak lupa-lupa.
Lupa juga suatu rahmat.

tasikmerah berkata...

masa menopaus kian dekat :P

salam ziarah

kemat berkata...

cikin:
betul gak teori kamu

puterikure2:
:)

wannabeeme:
salam kenal

penyubiru:
???

achik:
kamu makin tua juga

waterlily:
aha, tapi seronok mengenangkannya kan

penorehgetah:
bijak katakata kamu

makcik anne:
betul juga tu

tasik merah:
ulkss,,