Isnin, Mei 26, 2008

Cuti Sekolah

Lepas solat Subuh tadi, aku masih bersenggang. Walaupun jam dah pukul 7, tak ader tanda nak bersiap-siap ke opis.

Awek Che'gu tanya. Aku amik cuti ker. Mungkin dia nak ajak aku pegi shopping. Yelah gaji baru masuk.

Aku cakap kot yer pun tak kan awal2 pagi di hari Ahad nie nak pergi. Kedai kain baru JAKEL kat Jalan TAR pun lom bukak lagi.

Tiba-tiba aku melompat dengan pantas bila dia ingatkan aku hari nie hari Isnin, cuti sekolah. Sebab tu dia pun tak bersiap-siap lagi.

Camner aku leh tak perasan lak. Nasib cuti sekolah. Jalan clear. Keluar lambat pun tak sangkut. Waa.. aku suka cuti sekolah…..

9 ulasan:

faisal berkata...

hahahahaa, Ya Allah sampai haripun bleh lupe ek bro,heheh..:) yup, mmg best cuti sekolah..lambatpun boleh sampai awal,hahaha...sangat terasa kat shah alam nih,hehe

Ted berkata...

loh, apesal ni cutipun leh lupe..heehehehe.

nasazfrog... berkata...

haha tadi gua kua umah nak g keje pun jalan lengang sikit kan... sonang sikit tak yah nak terkejo2 nak g kojo... itu yang den suko,,,:)

hayad berkata...

hehe, suami2 kepada cikgi2 suke ek bile cikgi2 cuti sekolah?

achik berkata...

x puas cuti hujung minggu lagi kot, tu yg ingat hari ahad.. ;)

mama ranggie berkata...

ke mana cuti sekolah ni!?

neeziee berkata...

kat tanjung malim sama je sepanjang tahun.cuti ke tak cuti je.jap je sampai opis.berkabus lagi.hehe.

kemat berkata...

acai & ted:
alasan malas nak gi kerja sebenarnya..heheh

nasazfrog:
aman dunia kan..heheh

hayad:
epi......sangaa....t

achik:
tak larat nak keje la sekarang nie..mood tak der

mama ranggie:
Kelantan... hujung cuti nanti

neeziee:
kalau orang tanjung malim datang KL mesti stress kan..

Mazarina berkata...

x p keje ke hari senin?