Selasa, April 08, 2008

Sepi

Macam dilanggar garuda. Rasa yang bersemi di hati. Sunyi dan sepi. Tika rakan-rakan yang lain berkursus memantapkan ilmu di dada, aku memilih untuk setia di pejabat sahaja (atau sebenarnya tak terpilih menyebabkan aku terus terkurung dalam bilik kecil ini).

Nyata kesunyian bukan keadaan yang aku gemari. Sekurang-kurangnya buat masa ini. Namun, apalah yang nak diharapkan pada bilik sempit ini. Yang di mejanya penuh kertas bertaburan. Tak tersusun.
Hari ni. Aku bekerja dengan hati yang kosong.

7 ulasan:

Qaseh Bidadari berkata...

jom lah kite ber ym tuk hilangkan sepi tu...

Intan and The Boys berkata...

cian kamu...

saya pon tak lama lagi akan sunyi macam kamu jugak. huhuhu.......

khairyn berkata...

oh kamu ditinggalkan rupanya

selamat ber-bosan hahaha

Brader Black berkata...

bang,
klu dah sorang2 kat opis tu,
jgn nakal2 tau.

ha ha.

psstt, klu nak ilang bosan, g la sapu lantai opis tu. basuh pinggan kat pantri ke.

Cik Keju berkata...

kesian. rindu dengan aweq chek'gu kot eh? ;)

Kemat berkata...

mama:
jom ..layaaaann..

puterikure2:
huh..kenapa

khairyn:
selamat pada kebosanan

brandal:
oho..jadik anak dara lak..

cikin:
:)

antalya berkata...

berkat kesabaran dan kepatuhan pd arahan bos. berkat merelakan diletakkan di bilik yg makin kecik. berkat ketekunan selama ni.dah diberi penghargaan kan. alhamdulillah rezeki anak hehe