Khamis, Mac 06, 2008

Satu Pertemuan

Tiba-tiba sahaja dia berada di sebelah aku. Entah dari mana datangnya. Tak pula aku pasti. Sambil tersenyum, dihulurkan tangan. Tanda persahabatan. Riak wajahnya yang lembut dan penuh kemesraan buatkan aku sedikit kaget dan kehairanan. Mungkinkah dia saudara atau kenalan lama. Aku seakan kenali wajah itu.

Salamnya bersambut. Dan dia berlalu selepas itu. Meninggalkan aku yang masih terpinga-pinga. Sehinggalah rakannya dibelakang menghulurkan sesuatu untuk aku. “Jangan lupa yer bang” katanya penuh pengharapan.

Oh… patutlah macam pernah kelihatan. Wajah inilah yang tergantung di antara tiang lampu jalan, mnghiasi persimpangan jalan dan lampu isyarat. Tak sangka. Bersua kami di sini. Di pasar malam. Yang jelas bukan tempat ‘permainannya’.

Aku tekad. Undi aku. Untuk PAS. Muktamad.

18 ulasan:

Cinta berkata...

hu...undi anda rahsia..laaaa :p

Azhar Ahmad berkata...

Ahahahhaha, tak apa... Janji tunaikan kewajipan...

Tanpa Nama berkata...

Selamat mengundi bro.

Allahuakbar!

Tanpa Nama berkata...

dah dapat persetujuan ketua jabatan?

hehehe..

Tanpa Nama berkata...

TAKKKBBIIIRRRR

Intan and The Boys berkata...

undi lah!

Tanpa Nama berkata...

selamat mengundi...semoga kita diberikan kesihatan yang baik esok hari....

Cik Keju berkata...

jom mengundi.. ;)

Aku Bukan Bidadari berkata...

undi rahsia ler..cik abang oi eekekekeee

khairyn berkata...

Alhamdulillah ada perubahan. Dari 1 sekarang 5 di bawah BA hehehehe

undi kita tidak pernah rahsia. Ada no siri.

kingbinjai berkata...

tahniah, mereka gagal perolehi 2/3 kerusi.

Brader Black berkata...

wah..
kau terlalu "telus", bang..

ha ha.

TAKBIRRR!!

Tanpa Nama berkata...

JOM UBAH

sekarang dah UBAH kan?

1. aku cadangkan kerajaan yang berkuasa sekarang menarik kembali subsidi dari segala segi….baik petrol, gas, tol dan segalanya… malaysia ada 2 kerajaan negeri kebajikan…moh mintak pada mereka subsidi sebelum nih …bleh bagi punyer…

2. mahasiswa yang tak bekerja.. steady la duduk rumah la jom.. nanti bleh claim kot rm6K kat penang atau mungkin kat perak..

3. student yang dapat loan yayasan perak dan penang pun bleh pakat buat surat mohon di kecualikan bayaran.. pehhh untung tuh..itu janji mereka pada komer!!!MINTAKLA kalau tak ubah balik!!..heheh

4. kalau ptptn mintak rm200sebulan pun ok lagi apa. RM 200 X 12 = RM 2.4K ada banyak balance tuh…. gelombang nih menguntungkan rakyat!!!

JOM MINTAK

Mak Su berkata...

hah? sapa? sapa?

Pa'chik berkata...

hish.. ko takleh simpan rahsia sungguh. ekeke...

err.. kalau kerajaan nak tarik balik semua sabsidi.. tulung la bagi kad diskaun untuk ahli mereka ya.. kesian nanti...

Lan Rambai berkata...

si pembantu bush bagi ko apa wei?

Tanpa Nama berkata...

jgn dok biar menang sorak kg tergadai

kita dahulu sekarang kita
temasik dulu sekarang SingaPura
jgnlah P.Pinang dulu skrg PinengPura


Mengapa kau bermenung
Oh adik berhati binggung
Mengapa kau bermenung
Oh adik berhati binggung
Lupakan saja asmara
Pada asmara...
Lupakan saja asmara
Pada asmara...
*lirik lagu seroja utk renungan

ns berkata...

adakah anda sudah berpuas hati..ekeke.jom tgk depa tunaikan janji..lepas ni save balik kg kot..lalu 3 negeri pemerintah baru. Perak. P.Pinang Sampai Kedah.tol tarak..minyak murah..:D