Jumaat, Mac 21, 2008

Nyanyuk

Aku mungkin nyanyuk. Atau lupa. Atau mungkin juga khayal. Mabuk. Mungkin juga. Tapi bukan sebab tunggang arak. Mabuk cinta (mungkin). Sasau dan angau. Tapi dengan orang yang sama.

Bulan 3 dah nak sampai ke penghujung. Berganti bulan yang baru. Tapi entah kenapa surat-surat yang aku taip masih tertera Februari. Ia lebih baik dari kadang-kadang tersasul ke tahun 2007. Mungkin jiwa aku masa kat opis kurang tenteram. Harap-harap tak de lah sampai kene stress lak.

Balik keje, lepas keluar tol Sg Buloh, adakalanya, aku belok arah kiri. Dah separuh jalan, baru perasan. Alahai, rumah baru aku kene belok kanan tadi. Entah berapa banyak semut aku tertelan daa...

11 ulasan:

achik berkata...

sesat cari jalan pulang?? hehehe.. ;)

Azhar Ahmad berkata...

Tanda-tanda awal tuhhhh

blackpurple @ jowopinter berkata...

Fokus! Fokus! Fokus!

Ted berkata...

adeh..sama la kita...tp mmg pun, gula ted banyak semut.hehe

Brader Black berkata...

wey hey!
bahaye ni bang..
bahaye..

kingbinjai berkata...

ha ha ini bukan makan semut ini, ini kerengge ni ha ha

wawa berkata...

bahaya ni..rumah pun luper kat maner...

Lan Rambai berkata...

waduhh.. aku perlukan otak ko sabtu ni weiii... berenti makan semut utk minggu ni ya

Aku Bukan Bidadari berkata...

wah udah pindah umah baru?? biler nk wat makan2? saya sangat suka makan..hihihih tahniah!

Intan and The Boys berkata...

tak nyanyuk la...

ada sedikit gangguan otak mungkin?

Kemat berkata...

achik:
gelap..itu yg sesat tu

azhar ahmad:
tanda aper dude...tua

jowopinter:
ya..ya..ya

ted:
semut tak kena plak kencing manis ek..

si kachak:
hahah

kingbinjai:
wohoo.. besar tu

wawa:
heheh

lan rambai:
ai..ai..kapten

tiara:
nnti den belajo masak dulu ek..

puterikure2:
alahai...