Khamis, Februari 14, 2008

Undi

“Nie nak tulis kot Melayu ke Omputeh nie”

“Alah…Melayu jer... tak yah panjang2 nak berkias berpantun sini sana. Diaorang pun tak der masa nak baca novel sekarang nie”

“Nak tulis apa”

“Y.B. Kami nak mintak duit. Nak buat tambang. Balik kampong. Untuk Y.B juga. Kami undi Y.B (kalau dapat duit tambang laa….)

12 ulasan:

mudin001 berkata...

Hahaha... aku... dah minta Abah aku claim... dari dedua pihak yang bertanding! :D

gdiz berkata...

Masa Mengundi yang lepas siap dapat claim tiket flight lagi..alah 5 tahun sekali, apa salahnya..:D.This year xnak mengundi sbb xdpt duit saguhati..baju batik pulak mahal.

puterikurekure berkata...

hehehe..
marilah mari...mari mengundi! ;)

buat selingan jap ye..
jemputan kahwin hamba di blog hamba. sila datang ke blog hamba ye!

Azhar Ahmad berkata...

boleh claim ka?

ah tok berkata...

nak bagi nombor akaun pada SPR ke? Hehehe

nasazfrog... berkata...

aitt bleh claim ker tak tau pulak,,

p.e.e.p.a berkata...

oh sy xmndaftar sbg pengundi lagi.heee

Aku Bukan Bidadari berkata...

pilihanraya tahun ni mengejut.. psl jalan kat kg i depa tak buat pun.. selalunya kalo nkpilihanraya pasti jalan dah touch up.. haih!

neeziee berkata...

aku cadang nak lukis spongebob.

err..

atau patrick ??

mmm...

mana yang lebih comel?

cikin berkata...

nak claim tambang jugak lah..
dr kl-jb-kuantan-kangar-sabak bernam. hahahaha..

nUr@dDeEn berkata...

HaHaHa...
Aku sudah standby utk mengelaim!
Sedia! Sedia!
Penggal lepas dapat claim tambang bas. Penggal nih nak claim utk tiket flight plak. MaklumLah, pilihanraya mengejut katakan. HaHaHaHaHa!!

kemat berkata...

mudin:
dua-dua sekali ker..wohoo..

gdiz:
mengundi tu tanggungjawab tu...

puterikure2:
panggil YB datang kempen kat kenduri la..hehe

azhar ahmad:
cuba la..

ah tok:
bagi resit...heheh

nasazfrog:
shhh... jgn bagitau orang lain tau..

peepa:
lom cukup umur lagi ker..

tiara:
kamu dah tahu nak pangkah saper kan...

neeziee:
aku..err maksud aku patrick yg lebih comel

cikin:
banyaknyer tempat..kamu jadi pengundi hantu ker..hehe

nuraddean:
abis lah YB