Ahad, Februari 10, 2008

Cuti Si Tikus

Hari Pertama Gong Xi Fa Chai.

"Mana boleh sapu rumah hari nie", jerit aku dari dalam selimut tebal dengan suara penuh kemalasan.

"Huh, sejak bila pulak ikut Feng Shui nie"

Haha. Cuti panjang. Aku mau tidooo..... . Kasi can la tikus-tikus kat stor tu bermaharajalela. Esok kita buat operasi.


Amacam puas layan citer Jackie Chan cuti CNY nie....

15 ulasan:

neeziee berkata...

wuuihhh..

Cinta berkata...

cinta sitikus ensem kah? :p

Azhar Ahmad berkata...

tahun tikus - banyak tikus... Jadi pi halau tikus tu awal2....

puterikurekure berkata...

selamat tahun tikus!
mari kite menjadi tikus beramai2!

faisal berkata...

hahahahaaa, alasan yg boleh diterima CNY nih,hehe..:) best sungguh tak kerja cuti lelamakan,hahah..:) rase cam org kaya je tak payah kerja...:P

gdiz berkata...

Gong Xi...Gong xi..Manfaatkan cuti yang ada..

Mak Su berkata...

dia saja kat tivi, layanzzz

nasazfrog... berkata...

amboi siap kasik chan kat tikus tuh.. tergelak la tikus tuh tahun ni manyak suka ati ooo...

amyz! berkata...

aku suka layan stephen cow & fight back to school. maklumlah, budak sekolah~ hak hak hak!

mama ranggie berkata...

uiitt...

dah bangun lom?

khairyn berkata...

bela kucing laa

cikin berkata...

mujur cuti menyapu time CNY je.. kalau cuti menyapu sepanjang taun tikus.. alamat bercucu cicit la tikus dlm umah. ekekek.. :D

ah tok berkata...

figura...

Ted berkata...

haha, ye lah tu..sapu lantai t sial kan?hahaha

kemat berkata...

neezie:
woho...

cinta:
aha..hehhe

azhar:
shoh..shoh...

puterikurekure:
kure2 dan liepan jadi tikus...tak sesuai laa..

acai:
tapi saya lum kaya lagi..cuma sempat gak makan pau kaya time cuti tu..

gdiz:
dlm cuti pun kene wat keje ..alahai

mak su:
kasi can..raya dia...

nazfrog:
err..katak ada dalam kalender tak...

amyz:
mesti dah tgk CJ7 nie

mama ranggie:
dah..tapi lum mandi lagi..tu yg masih mamai lagi nie

khairyn:
tikus sekarang lagi besar pada kucing, kucing tgk pun lari..

cikin:
hehehe

ahtok:
woitt..

ted:
ambil kesempatan