Khamis, Januari 17, 2008

Pindah

Ini yang pertama. Selepas tahun baru hijrah. Baru berkesempatan mengemaskini laman yang ditinggalkan, tapi tidak pernah dilupakan. Tugasan yang datang silih berganti, memaksa aku mematuhi tarikh akhir yang diberi tidak memberi banyak peluang untuk aku mencatatkan sesuatu di sini.
Aku tinggalkan di sini, gambar-gambar. Yang mungkin dapat membantu aku bercerita. Tentang apa yang dilalui. Akhir-akhir ini. Oh ya. Kami dalam proses perpindahan. Bermula dari mengecat, membersih dan mengemas rumah, ia meletihkan tapi menyeronokkan. Sekarang, kami rasa kami lebih berdiri di atas kaki sendiri.





13 ulasan:

p.e.e.p.a berkata...

ala nape cat smula kale pink dinding tu kan cantik..mcm umah sy.heee

DeeN berkata...

Hehehe...rajin!

ns berkata...

teringat pulak masa sy pindah dulu, cuci rumah..mengecat..penat..penat..:D. selamat maju jayalah ye..

Intan and The Boys berkata...

hehehe...
kite pon nak cat umah sewa gaks.

Mak Su berkata...

berdikari sambil mengecat

Azhar Ahmad berkata...

Apapun, bila plak kamu berdiri atas kaki orang lain..

Kamu tahu, berdikari adalah singkatan bagi berdiri atas kaki sendiri tawww...

LadyTiz berkata...

hoho.
gagahnya en kemat mengecat nih.
kalau sy, serahkan pd yg pakar.

blackpurple @ jowopinter berkata...

Kalau kau nak pakai orang atau nak buat ID aku boleh hantar sebutharga. Hehehe!

so'od berkata...

wah selamat berhijrah!

nasazfrog... berkata...

ermmm cat sendiri yerkk... baguss ler tuh... pink kaler lagi,,, tak penat ker nak berpindah-randah nih..

Brader Black berkata...

wuooo..
rumah baru ye..
wuooo..


wuooo..

kingbinjai berkata...

aku dah merasainya, selamat berpindah!

Tanpa Nama berkata...

Apasal bersepah2 kau mengecat? Mula2 aku ingatkan rumah lipas2, rupanya rumah kawan aku.... hah3x. Nanti bagi gambo rumah yg dah kemas heh!!!! Before and after