Selasa, Januari 11, 2011

Rambut (Yang Tak Berapa Nak) Sama Hitam


"Abang tak sikat rambut ker" awek che'gu bertanya. Sedang aku kelam kabut cari kunci kereta untuk keluar tengah hari itu.

Melangkah keluar pintu melewati cermin besar di dinding, sempat aku mengerling melihatkan keadaan rambut aku. Hujung minggu memang jarang aku manjakan rambut dengan minyak dan gel. Malas walau kadang-kadang aku beri alasan untuk biarkan ia dalam keadaan semulajadi.
"Ini kan trend anak muda zaman sekarang. Sikat macam tak sikat"

"Bang, orang muda tak ada uban lah" 

"Cheh". Nie yang buat nak warnakan rambut cam pelangi nie. 


Nota: Heh, takdenya aku nak buat kerja mengarut warnakan rambut nie. 

5 ulasan:

tasekM berkata...

uban?

bukan ko muda remaja ke lagi..?

:p


.

GDIZ berkata...

sesekali teringin juga nak tgk rambut kaler2 tu..hehe

nizamsani berkata...

aku beruban dari sekolah rendah lagi.

Kemat berkata...

tasekM:
di hati, sentiasa

Gdiz:
hahha

nizamsani:
lu memang OTAI

llq berkata...

Ya he visto algunos hay wedding dress with sleeves