Selasa, Julai 14, 2009

Renyuk

"Resit mana" tanya awek suka kucing tu.

"Aaa.. resit itu ada masalah sikit la. Dah renyuk pun"

"Laa.... sampai renyuk cenggini ngko wat aper"

"Penangan mesin basuh. Basuh baju hujung minggu lepas lupa nak keluarkan resit dari kocek baju"

"Hah.. nampak sangat ngko tak tolong awek che'gu basuh baju kan"

"Eh, sebab tolong la jadi camni"

"Apsal pulak"

"Kalau awek che'gu yang basuhkan baju, dia periksa semua kocek seluar dan baju. Saya main campak jer. Asal tak dengar bunyi bunyi siling kira ok la tu"

"Cheh"

7 ulasan:

shasha berkata...

saya pun tak check poket...tapi biasanya jarang tinggalkan barang dalam poket pun..so tak yah le check...heheheh

achik berkata...

bagusnya awek cikgu.. kalau saya pun x check poket.. slalu terbasuh duit.. ;p

kingbinjai berkata...

ha ha betul

tasikmerah berkata...

aku kengkadang main balik gak. hehehe...



.

akirasuri berkata...

Haha! Rajinnya incet lipan :p

b u n g a h a t i berkata...

kalo tebasuh duit dlm kocek xpe.
time xde duit selok2 tgk..eh ade duit..

hehe

kemat berkata...

shasha:
itu lagi selamat

achik:
heheh

kingbinjai:
kita lelaki

tasik:
kamu ini

akirasuri:
macam nie dah kira rajin ker

bungahati:
rezeki time tgh sesak..