Isnin, Julai 06, 2009

Demam

Bukannya selalu. Kadang-kadang sahaja. Kalau awek che'gu demam, aku ambil alih tugas masak di dapur. Selalunya aku tapau saja kat kedai sahaja.

Dan bila aku masak. Selalunya yang biasa-biasa saja. Lagipun awek che'gu tak pernah mintak masakkan apa-apa yang spesel. Kalau ditanya pun kemahuannya, pasti mengikut citarasa aku sahaja. Kalau nasi goreng yang aku masak, dia makan sahaj tanpa banyak bicara. Mungkin awek che'gu rasa tak selesa sebab aku kena gantikan tugas kat dapur nie..

Aku. Bila demam. Awek che'gu pun akan tanya. Citarasa dan kemahuan orang demam.

Tanpa rasa bersalah. Aku bagitau nak makan... "err ketam masak lemak, sup burung puyuh dan serawa labu"

8 ulasan:

shasha berkata...

mak aih..tuh baru selera demam..kalo selera biasa2 gamaknya camna la ek?hahahaha...

achik berkata...

demam2 pun berselera.. :)

Kek Keju berkata...

amboi..amboi..amboi. ni demam ke mengidam? ekekek..

akirasuri berkata...

Hahak! Dah baek demam ke belum ni?

tasikmerah berkata...

org ada bini.... ye tak? he he.

Dong_Sanchai berkata...

pergh...selera kemain lagik time demam....lamanya tak makan ketam ...Sob sob

kemat berkata...

shasha:
demam selera luar biasa

achik:
hehhe

kek keju:
bila lagi

akirasuri:
dah..

tasikmerah:
aha

sanchai:
biaselah lelaki

puyuemas berkata...

tu bukan selera org demam..tu mentekedarah namanyer...