Khamis, Julai 09, 2009

Cari Rumah

"Wei, rumah ngko yang mana satu nie Mat" jerit kawanku dalam perbualan telefon kami petang itu.

"Damasara Damailah. Kan aku dah sms"

"Yelah. Aku kat Damansara Damai la nie. Kat kawasan flat ngko haa.. Tapi rumah ngko yang mana satu"

"Rumah aku tingkat 1. Ngko nampak tak umah yang ada gantung jalur gemilang"

"Hah. Nampak. Ooo.. itu rumah ngko ek. Patriotik betul. Belum masuk bulan Ogos dah gantung bendera"

"Err... tak jugak. Itu rumah Bai Singh. Rumah aku sebelah rumah dia”

"Cheh"

7 ulasan:

nizamsani berkata...

rumah yang ada masak mi kari tu ye?

guaselamba berkata...

boleh bg no tel. bai tu?

shasha berkata...

hahhaah....senang sungguh buat landmark ek...

kingbinjai berkata...

ha ha ha

kemat berkata...

nizam:
hahah

guaselamba:
gua nama bai pun tak tau lagi

shasha:
hheheh

kingbinjai:
:)

日月神教-任我行 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

蛋餅不加蔥Amber berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社