Khamis, Julai 17, 2008

Debat vs Sindarella

Dalam sesi perbincangan santai pasca debat kami, seorang kawan menyatakan keinginan untuk berhijrah ke Venezuela.

“Kenapa” Tanya aku walau sebenarnya aku dapat meneka alasan yang akan diberikan.

“Udah lah haga minyak murah, gadis-gadis kat sana pun cantik-cantik belaka” ujarnya merujuk kepada harga minyak 16 sen dan Ratu Venezuela dinobatkan Miss Universe.

Aku cuba berfantasi tentang Ratu Venezuela. Yang ada dalam gambaran fikiran aku cuma reaksi separa merajuk awek che’gu sebab tak dapat tengok cerita Sinderalla yang ditayangkan serentak.

“Alaaa..tak bolehla nak tengok Zoela” terngiang-ngiang kata-kata itu.

9 ulasan:

Amy Z! berkata...

Zoella tu kiuuuttt.. Hikhik.

GDIZ berkata...

berfantasi dgn Miss Universe ek..cantik mmg cantik,,tapi keding sgt, hehe.

syida berkata...

ho3...sbnonyer kami adik bradik pn merajuk ngan ayh psl x dpt tgk sdarela...heh:-p

tasikmerah berkata...

nasib baik kt umah aku tak de sape nk tgk zoela....

bergaduh dgn Muhammad Cerdik je... dia nak tgk tom n jerrry..

:)

puterikurekure berkata...

hehehe...
sempat gak la tgk miss world aritu.

13may berkata...

sekali pun tak penah tgk citer sindarella tuh...hehhe

skidg8 berkata...

dua dua pon tak tgk...

almaklum, duk asrama ni, kene bertolak ansur...

huhu

kemat berkata...

amyz:
aha...

gdiz:
sebenarnya cantik lagi gadis melayu

syida:
layan debat jugak ek

tasikmerah:
rugi woo tak tengopk zoela

puterikure2:
layaannnn..

13 may:
cuba layan, paling best mak cik dlm drama tu..sempoi

skidg8:
penuh berdisplin cikgu asrama nie..hehe

cikin berkata...

waaa.. entry ni ade dalam SINAR harian smlm. cayalah kemat!