Khamis, April 05, 2007

Tepuk Dada Tanya Selera

Perhimpunan aman bantah usul biadap Gerakan esok.

Satu perhimpunan aman bagi membantah tindakan biadap Parti Gerakan akan diadakan esok, 6 April selepas solat Jumaat di Masjid Jamek Kampung Baru, Kuala Lumpur.

Ia adalah berikutan isu usul pemecatan Mufti Perak, Dato' Seri Harussani Zakaria yang dikaitkan dengan kes penyebaran SMS mengenai gerakan memurtadkan orang Islam oleh Dato' Azhar Mansor beberapa bulan yang lalu.

Memandangkan ini adalah perhimpunan aman maka pihak penganjur tidak bertanggungjawab di atas sebarang provokasi dan tindakan subversif yang boleh menganggu keselamatan awam.

catatan:

Aku cuma menyampaikan apa yang aku rasa perlu diberi sokongan. Sokongan yg dimaksudkan bukan bermakna kalian perlu mengeluarkan duit untuk undi sms tindakan ini betul atau tidak. Jika ada kesempatan bolehlah kalian menghadiri. Oh ya. Ini perhimpunan aman. Maka tak perlu kalian menjerit2 seperti kalian memanggil artis pujaan di atas pentas pada hujung minggu itu.

15 ulasan:

Cinta berkata...

benci parti gerakkan..!!!

Pa'chik berkata...

pergi je...

Tukar BN tu jadik DN...

menatang kapir ni bukan buleh dibiar macam tu, nanti mereka pijak kepala... dah la penuh dengan samseng dalam partai dia tu..

akirasuri berkata...

Salam.

saya suka Datuk Harussani. seorang yang berkarisma. Tak berselindung. baginya halal tetap halal dan haram tetap haram. saya suka dia. sungguh!

kalau dekat pasti saya pergi berhimpun. tapi jauhlah. alahai.

Salam.

Unknown berkata...

nak jerit jugak! ngeh ngeh

achik berkata...

en kemat pergi tak??

Bunga Rampai berkata...

Bagaimana kesudahannya perhimpunan itu?

Salam Maulidul Rasul :)

izinni berkata...

aku clear storynya jam 7pm tadi. alhamdulillah dalam 500 yang berhimpun. sepatutnya ramai lagi.

esok di masjid kg baru, dato' harussani akan beri kuliah maghrib.

hari ahad dia ada function di gombak. dah suruh staff tanya beliau tentang isu ni. rasanya dia akan jawab atau tidak ya ...

kingbinjai berkata...

kesian dato' harussani. aku benci mereka semua. benci!

banggugar berkata...

salam,
aku tak dapat juga menghadirkan diri, doa dari aku sebagai wakil..
(",)

TedungS berkata...

hah?! dah kena pecat? mmg msia boleh btol la, hadhari hadhari.... vote em out

13may berkata...

*geram*

blackpurple @ jowopinter berkata...

Aku pernah juga menghadiri perhimpunan aman di KLCC, tapi kena sembur ...

khairyn berkata...

salam

mohon dibetulkan.

Adakah kita sudah tiba ditahap fissabilillah? Rasanya kita sudah diinjak2 dengan senang hati.

hati saya sangat panas.

Tanpa Nama berkata...

hang pi ke perhimpunan tu kemat, kan ke presiden tu bos hang? hehehe.

Kemat berkata...

cinta:
laungkan kuat2

pa'chik:
sokong

akirasuri:
sokongan moral dari kejauhan pun mencukupi

lindosh:
jerit, jgn tak jerit

achik:
saya berkesempatan juga

bungarampai:
berjaya

izinni:
wah, info kamu cukup bermakna..terima kasih

kingbinjai:
jgn bagi peluang mereka itu menghina agama kita

bang gugar :
tq

tedungS:
inilah tanahairmu bang gugar

13may:
geram kan

blackpurple:
kne sembur ngan air dulu ek..penah juga

khairyn:
:)

benngong:
preseiden bos lain citer, ini kisah perjuangan